دانلود فیلم آموزش Enhancing Life Skills Decision Making

منبع: دانلود ها

135

1400/1/13

21:46


Udemy – Enhancing Life Skills Decision Making

فیلم-آموزش-Enhancing-Life-Skills-Decision-Making

با استفاده از فیلم آموزش Enhancing Life Skills Decision Making شما می‌توانید ماژول‌های تصمیم‌گیری مهارت‌های زندگی را فرا گرفته و در زندگی خود پیشرفت کنید. شما می‌توانید کلیه مهارت‌های زندگی خود را در این دوره فرا گرفته و از استراتژی‌های جذاب و روانشاختی استفاده کنید. در جهت آگاهی می‌توانید این دوره را ادامه داده و سلامت اجتماعی و روانی خود را بالا ببرید. در چنین شرایطی شما می‌توانید نقش مهم و فعالی در جامعه داشته باشید و حتی می‌توانید استراتژی‌های مقابله با برخی از موانع زندگی را نیز بردارید. با این دوره اعتماد به نفس و هوش هیجانی بالایی خواهید داشت و همین روند را تا رسیدن به موفقیت‌های بعدی نیز می‌توانید ادمه دهید.

با فیلم آموزشی Enhancing Life Skills Decision Making می‌توانید خلاقیت را به شکل مدرن‌تری ادامه داده و به مهارت‌های بیشتری در جامعه دست پیدا کنید. هرکدام از این مهارت‌ها تاثیر شگرفی روی روحیه شما خواهد داشت و اعتماد به نفس بالایی برای ادامه دادن در شما ایجاد می‌کند. مداخلات روانشناسی در این دوره وجود دارد و هرکدام از آن‌ها به عنوان یک استراتژی در اختیار شما خواهد بود. این دوره شامل آموزش کلیه مهارت‌های زندگی است و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. دوره شامل یکسری مسائل جذاب در زمینه حل مسئله خواهد بود و در ادامه می‌توانید تفکر انتقادی خود را نیز تقویت کنید.

در این دوره می‌توانید رهبری کردن را یاد گرفته و خودتان را در این زمینه توسعه دهید. می‌توانید ارتباطات بهتری را در جامعه برقرار کرده و همکاری خود را با افراد بالا ببرید. ارتباط نقش مهمی در اعتماد به نفس و روحیه شما دارد و می‌توانید جذابیت کاری خود را بالا ببرید. این تغییر در تفکرات است که می‌تواند شما را در یک مسیر صحیح قرار دهد.

فیلم-آموزش-Enhancing-Life-Skills-Decision-Making

info

The module, Enhancing Life Skills Decision Making encapsulates, on the whole, life skills education, that have found to be an effective psychosocial intervention strategy towards generating awareness and promoting the positive social, and mental health of people around and actively plays an important role in all aspects like that of strengthening coping strategies and developing self-confidence and emotional intelligence. It fashions the Creativity and attributes to the following skills

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو