ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و خوشبختانه هموطنان مدیریت زمان سفر را در بازگشت از مسافرت رعایت کردند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است.

کهریزی بیان کرد: خوشبختانه از صبح تا عصر امروز ترافیکی روان و بدون هیچگونه ترافیکی را در محورهای شرق استان شاهد بودیم و این نشان از رعایت توصیه‌های پلیس توسط مسافران بود.

وی تأکید کرد: مسافران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به جاده‌ها وارد شوند و در صورت برخورد با ترافیک‌های مقطعی با صبر و شکیبایی مسیر را طی کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک در شهرهای عبوری محورها شرق استان مانند جاجرود، بومهن، آزادراه تهران_پردیس کمی بیشتر است، عنوان کرد: ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی دلیل بسیاری از تصادفات است و با رعایت این نکات می‌توان درصد تصافات را کاهش داد.

کهریزی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.