روش های تغییر حالت مو برای موهای کوتاه و بلند

روش های تغییر حالت مو برای موهای کوتاه و بلند


منبع: آرگا

119

1400/1/13

23:05


مدل موها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری دارند از این رو بهتر است شما با ایجاد تغییر حالت مو جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید تا ظاهری آراسته و متفاوت تر از همیشه داشته باشید.

نحوه تغییر حالت مو ها

اگر تصمیم دارید دستی به موهای خود بزنید و در حالت موهایتان تغییر ایجاد نمایید بهتر است توصیه های زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید تغییرات مثبتی را در مدل موهایتان ایجاد نمایید.

تغییر حالت مو

نحوه ایجاد تغییرات در موهای کوتاه و بلند

۱.برای صاف کردن موها بهتر است از اتوی مو استفاده نمایید همچنین می توانید موهایتان را به کمک سشوار خشک و صاف نمایید و بهتر است از مواد شیمیایی برای صاف کردن موهایتان استفاده نکنید زیرا مواد شیمیایی باعث می شوند تا موها شکننده و خشک شوند. توجه داشته باشید که برای صاف کردن و حالت دادن به موها به کمک اتو یا سشوار بهتر است این وسایل حرارتی را روی درجه حرارت متوسط قرار بدهید.

۲. بدون استفاده از مواد شیمیایی می توانید موهای خود را فر کنید به این صورت که باید موها را به کمک آب گرم بشویید سپس به کمک ابرهای استوانه ای یا بیگودی درشت و ریز موهایتان را بپیچید و اجازه دهید تا موها به همین صورت و بدون آسیب دیدن خشک شوند. این روش بدون عارضه می باشد و اگر شما از فر موهایتان خوشتان نیاید می توانید به راحتی آن ها را باز کنید.

تغییر دادن حالت موها

۳. به جای تغییر در حالت موهایتان می توانید از موی مصنوعی یا گلاه گیس که در انواع رنگ ها و مدل های مختلف موجود هستند استفاده نمایید.

۴. توجه داشته باشید که اگر محصولات شیمیایی و صاف کننده را بیشتر از اندازه روی موهای خود نگه دارید یا از محصولاتی نامناسب و نامرغوب استفاده نمایید سر شما دچار عوارضی نظیر سوختن و پوسته پوسته شدن و ریزش مو و شکسته شدن تارهای مو … می شود بنابراین بهتر است برای صاف کردن موها از فردی با تجربه و محصولاتی با کیفیت استفاده نمایید.

حالت دادن به موی سر

۵. هرگز همزمان با رنگ و مش کردن موها آن ها را صاف یا فر نکنید زیرا این دو کار باعث می شود تا موهای شما خشک و شکننده شوند و علاوه بر این موها شروع به ریزش خواهند کرد.

۶. موها را بعد از صاف یا فر شدن به مدت ۸ ماه رنگ نزنید و اجازه دهید تا موهایتان رنگ طبیعی شان را داشته باشند.

حالت دادن به موهای سر

۷. از صاف کننده موی شیمیایی زودتر از ۶ تا ۸ هفته یک بار استفاده نکنید زیرا می توانند عوارض خطرناکی را برای موها داشته باشند و ممکن است موهای شما به موخوره دچار شوند یا ریزش شدید مو داشته باشید.

۸. اگر تمایل دارید موهایتان موجدار شوند و حالت زیبایی داشته باشند می توانید بعد از شستشوی موها و در حالی که موهایتان نم دار هستند در هنگام شب آن ها را ببافید سپس صبح موهایتان را باز کنید.

حالت دادن به موی سر

در این مطلب روش هایی ساده برای تغییر حالت در موها را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این روش ها بتوانید به موهای خود حالت و فرمی بی نظیر را ببخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو