دروغ آوریل یا سیزده؟ جالب ترین دروغ های سیزده امسال

دروغ آوریل یا سیزده؟ جالب ترین دروغ های سیزده امسال


منبع: روزیاتو

107

1400/1/14

20:17


دروغ روز اول آوریل که احتمالا سابقه اش به قرن ۱۶ ام میلادی و زمان پادشاهی شارل نهم در فرانسه برمیگردد؛ بیش از ۶۰ سال است که به شکل دروغ سیزده به فرهنگ ما ایرانی ها هم وارد شده است. بر اساس این رسم در نخستین روز آوریل افراد از صبح به دروغگویی هایی جالب مشغولند و کسی که دروغ را باور کند “احمق آوریل” خوانده میشود.

امسال هم همانند سال های گذشته کمپانی ها و نشریات معروف به جعل خبر های عجیب و مسخره مشغول بودند که در ادامه به نه مورد جالب آنها میپردازیم.

At home- مجموعه خوکچه هندی

برند نامدار طراحی دکوراسیون و وسیله منزل At home  در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که تصمیم دارد همه وسایلی را که به انسان ها میفروشد، در سایز و اندازه ای جدید و مناسب برای خوکچه های هندی به تولید برساند.

دروغ سیزده

کشف تک شاخ – مجله The Buzz

نشریه ی باز در مقاله ای از کشف و نجات یک موجود تک شاخ توسط گروهی از نوجوان ها که به گشت زنی مشغول بودند خبر داد، موجود تک شاخی که فقط در روز اول آوریل دیده میشود.

دروغ سیزده

لگو های هوشمند – کمپانی Lego

از اینکه پایتان روی لگو های اسباب بازی بچه ها بیاید خسته شده اید؟ شرکت لگو با راه حلی معقول و تولید تکه های هوشمندی از لگو که به قرار گرفتن پا بر رویشان حساس اند و از این موضوع جلوگیری میکنند به این مشکل خاتمه داده است؛ البته فقط برای یکم آوریل.

دروغ سیزده

نوشیدنی با طعم خاص – Bud light

این شرکت سازنده آبجو از تولید محصولاتی جدید با طعم های خاص پنیر پیتزا، پپرونی و نوعی ماهی خبر داد، اگر چه که این خبر تنها دروغی برای روز نخست آوریل بود؛ استقبال زیاد طرفداران از این طعم های جدید شگفت آور بود.

رنگ موی قابل کنترل راپنزل – Razer

شرکت ریزر که در حوضه فن آوری فعالیت میکند روز گذشته از ساخت رنگ موی جدیدی خبر داد که رنگ آن به شکل روزانه قابل کنترل و تعویض است؛ به گفته دروغ آوریل این کمپانی با استفاده از محصول جدید آنها میتوانید با بهره گیری از این رنگ موی جدید و یک برنامه که بر روی موبایلتان نصب میشود، روزانه رنگ موی خود را عوض کنید.

دروغ سیزده

محصولات پوستی پنیری – Velveeta

شرکت ولویتا که  از بزرگ ترین تولید کنندگان پنیر به شمار می آید از احداث خط جدید محصولات مراقبتی پوست خود خبر داد که در همه ی محصولات جدید آن شامل کرم ضدآفتاب و کرم مرطوب کننده از عطر پنیر محبوب شما استفاده میشود.

دروغ سیزده

دستمال توالت آموزش زبان – Duolingo

موسسه دولینگو که کارش آموزش زبان است، در شوخی ماه آوریلش اعلام کرد از آنجایی که مردم وقت زیادی را در سرویس بهداشتی سپری میکنند، با ایده ای جدید، قصد دارد که با تولید دستمال توالت هایی با متن آموزش زبان های مختلف، از به هدر رفتن این زمان جلوگیری کند.

دروغ سیزده

تغیر نام کمپانی Volkswagen

شرکت فولکس واگن هم برای شوخی امسال خود با انتشار توئیتی گفت با وجود اینکه ۶۶ سالگی زمان نامناسبی برای تغیر اسم است، این کمپانی در نظر دارد که برای تمرکز بیشتر بر روی ساخت خودرو های الکتریکی نام خود را به “ولتس واگن” تغییر دهد.

دروغ سیزده

ماشین خودت را سرهم کن – Hot Wheels

شرکت هات ویلز سازنده ماشین های اسباب بازی کلکسیونی که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد، یکم آوریل به شوخی از مدل جدید محصولات خود رونمایی کرد که ماشین با همه ی قطعات لازم به فروش میرسد و خود خریدار باید تمام آن را سرهم سازد.

دروغ سیزده

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو