دانلود بازی Scrapnaut v1.0.37 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

دانلود بازی Scrapnaut v1.0.37 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access


منبع: دانلود ها

89

1400/1/14

23:13


بازی Scrapnaut از شما می‌خواهد که مزرعه‌ی خود را ایجاد کرده و غذاهای موردنیاز را تولید کنید. می‌توانید از قابلمه آشپزی خود استفاده کرده و انواع بیشتری از وعده‌های غذایی را تولید کنید. برای تولید غذاها، حتما باید ابتدا منابع لازم را کسب کرده و بتوانید پایگاه خود را تکمیل کنید. می‌توانید جستجوی کاملی در محیط بازی انجام داده و سپس به کمک یکسری تعمیرات، به سراغ مواد غذایی بیشتر بروید. پایگاه شما نقشی اساسی در بهبود تجربه‌ خواهد داشت و حتی می‌توانید با تولید انرژی الکتریکی، برای حمله به پایگاه‌های دشمن آماده شوید. هر بیوم در بازی اقلام منحصربه‌فردی برای‌تان دارد و می‌توانید افراد و کارگران مختلف را برای کار روی آن‌ها بگمارید. سعی کنید از تجهیزات خود استفاده کرده و از نسخه‌ی بهبود یافته آن‌ها استفاده کنید.

Scrapnaut v1.0.37 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Scrapnaut

یک سلاح و زره خوب در بازی Scrapnaut به شما کمک می‌کند که زنده بمانید و بتوانید از حریفان خود جلو بزنید. شاید حریفان در ابتدا از شما قوی‌تر باشند، اما می‌توانید مهارت خود را کم کم بالا برده و با کسب بیشتر مواد اولیه، از آن‌ها جلو بزنید. بهتر است که در مواقع لزوم فرار کرده و فرصت بازسازی به خودتان بدهید. گرافیک بازی هم خوب است و علاقه‌ی لازم در تجربه‌ی چندین ساعته را در شما ایجاد می‌کند. بازی مجهز به سیستم شب و روز است و یقینا از احداث ساختمان‌های جدید در دنیای خود لذت خواهید برد.

بازی از یک اینونتوری هم استفاده می‌کند و شما می‌توانید تمام دارایی خود را در ان کنترل کنید. سعی کنید هر چیزی را برای خود نگه نداشته و در آینده، نسخه‌ی قدرتمندتر آن‌ها را صرفا برای خود حفظ کنید. بازی کم حجم Scrapnaut از موجودات خاصی تشکیل شده است که حاصل طراحی سازندگان هستند و با حمله به شما، مشکلات و چالش‌های خاصی را ایجاد خواهند کرد. بنابراین باید سریع باشید و دفاعی‌های پایگاه خود را برقرار کنید.

info

Scrapnaut is a top-down, base building survival game with steampunk elements. Explore an open world with different biomes, take care of oxygen, manage your farms, generate electricity, build your home and much more!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i3 3.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: dx11

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i5 3.4 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: dx11

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 3م آپریل 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————

دانلود بازی Scrapnaut v1.0.37 Early-Access (45802)-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو