دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

162

1400/1/15

01:40


بازی The Binding of Isaac در یک جهان کلاسیک آمیخته با المان‌های مدرن، شما را به توبه دعوت کرده و شخصیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید تولد دوباره‌ای را برایش ایجاد کنید. چنین جهانی را تاکنون مشاهده نکرده‌اید و به همین دلیل می‌تواند برای‌تان جالب توجه باشد. این بازی بسیار بزرگ است و نمی‌تواند برای‌تان عاقبت ناامید کننده‌ای داشته باشد. آیزاک هم اکنون توبه کرده است و ارتفاعات جدیدی از ماجراجویی‌ها در سیاه چال‌های عمیقی برایش تدارک دیده شده است. او پسر شجاعی است که می‌تواند برای بزرگ‌ترین چالش خود آماده شود. او باید به سیاه چال‌ها رفته و تلاش جدیدی برای رقم زدن اتفاقات بزرگ انجام دهد.

در بازی The Binding of Isaac خواهید دید که مکان‌های جدید و ناشناخته چطور می‌توانند آیزاک را در مشکلات غرق کنند. او دشمنان زیادی روبروی خود دارد و باس‌ها نیز با رخ وحشتاکی جلویش پدیدار خواهند شد. او می‌تواد از ترکیب متنوعی از سلاح‌ها استفاده کرده و با ترکیب آن‌ها، سلاح‌های مرگبارتری را بسازد. در بازی المان‌هایی از وحشت‌های نامقدس هم وجود دارد که رویاهای وحشیانه وی را به حقیقت بدل خواهد کرد. بدترین کابوس‌ها برای آیزاک تدارک دیده شده است و تنها او است که می‌تواند بر آن‌ها فائق آید. این بازی فراتر از یک دنباله ساده خواهد بود.

The Binding of Isaac Repentance PC-PLAZA

دانلود-بازی-The-Binding-of-Isaac-Repentance

در بازی The Binding of Isaac Repentance می‌توانید به قدرت توبه پی برده و مکان‌های جدیدی را باز کنید که به عنوان پیش درآمدی برای بازی قبلی مجموعه محسوب می‌شود. در این بازی ویژگی‌ها، پیشرفت‌های بصری و اسرار جدیدی وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد. محتواهای بسیاری در بازی وجود دارد و شما با چندین ساعت تجربه می‌توانید آن‌ها را نیز داشته باشید. بازی برنده جوایز بسیار زیادی بوده است و می‌تواند برای هر کسی جالب باشد. کیفیت زندگی آیزاک با توبه افزایش پیدا کرده است و قرار است که در سبک راگ لایت، تغییرات وی را در بیش از ۵۰۰ ساعت گیم‌پلی تجربه کنید.

info

Experience the modern classic, The Binding of Isaac, like you’ve never seen it before. It’s a game too big to be called a sequel: Repentance takes Isaac to new heights of roguelike dungeon adventure, as the brave boy descends into the basement for his greatest challenge yet! Isaac’s new quest takes him to unknown places he’s never been, filled with horrible new enemies and bosses, weapon combos you’ve never synergized before and items he’s never seen… unholy terrors from his wildest dreams and worst nightmares!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: i7

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 900 Series

Storage: 666 MB available space

Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: i9

Memory: 8 GB RAM

Storage: 666 MB available space

Sound Card: Yes

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی The Binding of Isaac Repentance-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو