نکاتی مهم برای گرفتن عکس سلفی جذاب و زیبا

منبع: سیمرغ

51

1400/1/15

12:05


نکاتی مهم برای گرفتن عکس سلفی جذاب و زیبا

اگر دوست دارید که بدانید چگونه یک عکس سلفی خوب و جذاب بگیرید بهتر است که به نکات زیر توجه کنید

چگونه برای عکس های سلفی ژست بگیریم؟

هر کسی خودش بیشتر از هر فرد دیگری می داند که باید از چه زاویه ای عکس سلفی بگیرد اما در کل باید یکسری اطلاعات جزئی درباره نحوه ژست گرفتن در عکس های سلفی داشته باشید تا به عکس های زیبایی برسید. برای گرفتن بهترین عکس سلفی باید صورت را در زاویه مناسب قرار دهید و حواس تان به نور مناسب عکس نیز باشد.

زاویه صورت

زاویه مناسب صورت تان را پیدا کنید. زاویه مستقیم در عکس ها جذابیت چندانی ندارد. از زاویه های مختلف به دوربین یا آینه نگاه کنید. بیشتر مردم یک طرف صورت شان را در عکس ها ترجیح می دهند. شما هم می توانید همان طرف خوب صورت تان را در عکس های سلفی به سمت دوربین قرار دهید.

از زاویه بالا عکس بگیرید. عکس هایی که از زاویه بالا گرفته می شوند جذاب تر از عکس هایی هستند که از زاویه پایین گرفته می شوند.

چانه را به سمت پایین متمایل کنید و دوربین را از زاویه بالا نگه دارید. این زاویه در اعضای صورت هارمونی ایجاد می کند.

گردن را کمی به سمت جلو بکشید. هنگام ژست گرفتن سر را به دوربین نزدیک کنید تا در عکس سلفی بهتر به نظر بیایید.


حالت صورت

لبخند بزنید. برای این که لبخندتان در عکس واقعی باشد خودتان را مجبور به نیشخند زدن نکنید. فقط کافی به چیزهای شاد فکر کنید و لبخند بزنید. اگر در آن لحظه واقعا شاد نیستید اما می خواهید عکس با لبخند داشته باشید یک نفس عمیق بکشید و اجازه دهید احساسات خوب به شما غلبه کند و به شخصی فکر کنید که خوشحال تان می کند.

حالت چشم ها. چشم ها ستاره های عکس های سلفی هستند. هنگام عکس گرفتن مستقیم به دوربین نگاه کنید. لبخند زدن و تماس چشمی باعث می شود در عکس دوستانه تر به نظر بیایید. اگر می خواهید ظاهری کم رو و خجالتی داشته باشید به زاویه پایین و یک طرف نگاه کنید. اگر می خواهید ظاهر هیجان زده داشته باشید چشم ها را گشاد و ابروها را بالا بیندازید.

کمی لب ها را جمع کنید. با جمع کردن لب ها هم خط استخوان گونه مشخص می شود و هم لب ها حجیم تر نشان داده می شود. اگر بیش از حد لب ها را جمع کنید بیشتر شبیه مرغابی دیده می شوید.


ژست بدن

کمی به یک طرف بچرخید. برای این که کمر باریک تر و اندام زیباتر نشان داده شود بدن را به یک طرف بچرخانید. اگر ایستاده اید وزن را روی یکی از پاها بیندازید تا ژست زاویه دارتری داشته باشید.

دست ها و پاها را خم کنید. به عنوان مثال دست را روی کمر یا پشت سرتان قرار دهید. برای ایجاد یک حالت دینامیک می توانید زانو را خم کرده و پاها را روی هم بیندازید.

هنگامی که دراز کشیده اید یک عدد بالش و یا دست تان را زیر سر قرار دهید و دوربین را در زاویه بالاتر از سطح چشم ها قرار دهید.

ژست گرفتن در مقابل آینه. گرفتن عکس تمام قد بدون نقص کمی سخت است اما با وجود آینه دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید.

در عکس هایی که در مقابل آینه می گیرید بهتر است نور کنار آینه باشد نه پشت شما. یا منبع نور را کنار آینه قرار دهید و یا آینه را کنار پنجره. اگر نمی خواهید دوربین در عکس مشخص باشد آن را خارج از قاب آینه قرار دهید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bedunim.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو