اظهار نظر جالب سخنگوی شورای صنفی نمایش: شایسته: قیمت بلیت سینماها نسبت به تورم و وضعیت موجود هیچ افزایشی نداشته است

منبع: سینما پرس

49

1400/1/15

14:34


سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: واقعیت امر قیمت بلیت سینماها نسبت به تورم و وضعیت موجود هیچ افزایشی نداشته است، این قیمت بنا به مخارج سینماها و آثار در نظر گرفته شده است.

مرتضی شایسته در حاشیه روز چهارم سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: واقعیت امر قیمت بلیت سینماها نسبت به تورم و وضعیت موجود هیچ افزایشی نداشته است، این قیمت بنا به مخارج سینماها و آثار در نظر گرفته شده است.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۱۴۰۰ گفت: به امید خدا قرار است تا نخستین جلسه سال جدید امروز با حضور اعضا برگزار شده و دستور جلسات مورد بررسی قرار گیرد.

وی در همین راستا ادامه داد: طی جلسه امروز که اولین جلسه سینمای کشور در سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود قرار است درباره وضعیت اکران پنج فیلم اکران نوروزی تصمیم گیری شده و همچنین در مورد اضافه شدن فیلم‌های جدید به چرخه اکران نتیجه نهایی مشخص گردد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره وضعیت گیشه نامطلوب سینماها اضافه کرد: یکی دیگر از صورت جلسات امروز که باید در شورای صنفی نمایش به آن بپردازیم چاره اندیشی برای بهبود وضعیت اکران و ایراد راهکاری برای جذب بهتر و بیشتر مخاطبان است.

وی درباره افزایش قیمت بلیت سینماها در شرایط فعلی کرونا اضافه کرد: واقعیت امر قیمت بلیت سینماها نسبت به تورم و وضعیت موجود هیچ افزایشی نداشته است، این قیمت بنا به مخارج سینماها و آثار در نظر گرفته شده است.

شایسته در همین رابطه خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با تعداد محدود مخاطبان سینماها با این قیمت بلیت هم هر روزه ضرر می‌دهند و حتی اگر وضعیت سینما عادی بود هم این قیمت سود چندانی به سینمادار و صاحب اثر نمی‌رساند. سینماداران با همین قیمت کنونی بلیت سینماها هم در دخل و خرج خود مانده اند و به نظرم این رقم به هیچ وجه بالا نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو