نمایشگاهی از آثار هانیبال الخاص، ژازه تباتبایی

منبع: برترین ها

93

1400/1/15

17:14


گالری افرند این روزها و به مناسبت سی امین سالروز تاسیس خود، میزبان یک نمایشگاه گروهی است که در آن آثار هنرمندانی همچون هانیبال الخاص، علی گلستانه، پرویز کلانتری، تادر مشایخی، غلامسحین نامی و ... به نمایش گذاشته شده است.

خبرگزاری ایسنا: گالری افرند این روزها و به مناسبت سی امین سالروز تاسیس خود، میزبان یک نمایشگاه گروهی است که در آن آثار هنرمندانی همچون هانیبال الخاص، علی گلستانه، پرویز کلانتری، تادر مشایخی، غلامسحین نامی و ... به نمایش گذاشته شده است.
 

نمایشگاهی از آثار هانیبال الخاص، ژازه تباتبایی

 
 این نمایشگاه گروهی که از ششم فرودین ماه آغاز به کار کرد، تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد. همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه هر روز به غیر از شنبه و یکشنبه، از ساعت ۱۵ تا ۱۹ اعلام شده است. 
 
در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون هانیبال الخاص، ایرج انواری، ثمیلا امیر ابراهیمی، باسم الرسام، گیزلا وارگا سینایی، آرمان استپانیان، فرح اصولی، عطا الله امیدوار، بهمن بروجنی، ژازه تباتبایی، محمد ابراهیم جعفری، حسینعلی ذابحی، خسرو سینایی، کوروش شیشه گران، بهزاد شیشه گران، اسماعیل شیشه گران، امید شلمانی، ترانه صادقیان و سمیا صیقلی، یعقوب عمامه پیچ، محمد حسین عماد، فرشاد فدائیان، پرویز کلانتری، سوسن قائم مقام، علی گلستانه، نادر مشایخی، رویا مشعوف، کامیار مشعوف، غلامحسین نامی، علی ندائی، کیوان وارثی و امیر شلمانی ارائه شده است. 
 
گالری افرند در یوسف آباد، خیابان جهان آرا، خیابان ١٩ (جلال حسینی)،  پلاک ۴۸ واقع شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو