«جان وو» فیلم ابرقهرمانی می‌سازد

منبع: برترین ها

55

1400/1/15

17:31


جان وو «استاد میمون» را که یکی از شخصیت‌های ابرقهرمانی نوشته استن لی است به فیلمی زنده-انیمیشن تبدیل می کند.

دنیای تصویر آنلاین: جان وو «استاد میمون» را که یکی از شخصیت‌های ابرقهرمانی نوشته استن لی است به فیلمی زنده-انیمیشن تبدیل می کند.
 

«جان وو» فیلم ابرقهرمانی می‌سازد

 
استن لی و شاراد داورجان این شخصیت را ساخته بودند که داستان یک باستان شناس اهل نیویورک به نام لی یونگ است. او برای کشف یک پیشگویی باستانی در مورد افسانه چینی پادشاه میمون، به هند سفر می کند. جایی که این باستان‌شناس قدرتی پنهان را کشف می‌کند و این قدرت او را تبدیل به یک ابرقهرمان استاد میمون می کند که خبره هنرهای رزمی است.
 
این کتاب مصور هیچ وقت منتشر نشده. جان وو بسیار هیجان زده است که کاراکتر ابرقهرمانی کمتر شناخته شده را به فیلم تبدیل می کند.جیل چمپیون شریک همیشگی جان وو و مدیر کمپانی پو اینترتینمنت و شاراد دورجان تهیه کنندگان پروژه هستند.
 
جان وو به خبرنگار ورایتی گفت که من همیشه می خواستم داستان پادشاه میمون چین را به فیلم تبدیل کنم اما در تلاش برای پیدا کردن راهی جدید برای ارائه آن بودم.
 
"داستان استن لی نسخه منحصر به فردی از این کاراکتر بود که شامل سفر کشف نشده شخصیت اسطوره ای به هند می شد و تمام عناصری را که در ساخت فیلم از آنها لذت می برم داشت - شخصیت های عالی ، اکشن و ماجراجویی. من خوشحالم که با جیل و شاراد کار می کنم تا چشم انداز استن را برای این شخصیت ابرقهرمانی جدید به پرده بیاوریم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو