برد پیت از استعداد جدیدش رونمایی کرد

منبع: ایران آرت

93

1400/1/15

19:46


ستاره هالیوود در فیلم جدید خود نقش یکی از چندین آدمکش‌هایی را بازی کرده که در یک قطار سریع‌السیر وارد نبردی خونین می‌شوند.

ایران آرت: برد پیت برای بازی در نقش «کلیف بوث» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. او در فیلم جدیدش «قطار سریع‌السیر» صحنه‌های اکشن را بدون بدلکار اجرا کرده. پیت در این فیلم با دیوید لیچ کارگردان «جان ویک» (John Wick)، «ددپول ۲» (Deadpool 2) و «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) همکاری کرده و نقش یکی از چندین آدمکش‌هایی را بازی کرده که در یک قطار سریع‌السیر وارد نبردی خونین می‌شوند. دیگر بازیگران فیلم «سندرا بولاک»، «مایکل شنان»، «جویی کینگ»، «برایان تایری هنری»، «زازی بیتس»، «آرون تیلور جانسون» و «بد بانی» خواهند بود.

«گرگ ریمنتر» کارگردان واحد دوم فیلمبرداری «قطار سریع‌السیر» به‌تازگی در مصاحبه با «والچر» در مورد پیت گفته است: «برد ۹۵ درصد بدلکاری‌های فیزیکی را خودش انجام داد – مبارزه‌ها. مثل یک ورزشکار بالفطره است. واقعاً استعدادش را دارد.»

به گزارش ۳۰نما ریمنتر می‌گوید روحیه‌ی ورزشکاری پیت به دیگر بازیگران سرایت کرده است: «هیچ‌گاه در پروژه‌ای با این همه بازیگران بزرگ که تمامی آن‌ها حرکات جسمانی را بهتر از تمرینات ما انجام دهند مشارکت نکرده بودم. این بود که برد، برایان، مایکل شنان، هیرویوکی سونادا، و اندرو کوجی – که سابقه‌ی بازی در سریال «جنگجو» (Warrior) را دارد – سبب خلق صحنه‌های اکشن فوق‌العاده‌ای شدند و بسیاری از آن‌ها را خودشان انجام دادند.»

«قطار سریع‌السیر» از رمان مصوری نوشته‌ی «کوتارو ایساکا» اقتباس شده است. لیچ و پیت در فیلم‌های «تروی» (Troy)، «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) و «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) با یکدیگر همکاری کرده بودند. لیچ در این فیلم‌ها نقش بدلکار پیت را بازی کرده است. به دنبال اضافه شدن پیت به «قطار سریع‌السیر» بازیگران شناخته‌شده‌ی دیگر یک به یک به فیلم پیوستند.

لیچ در مصاحبه با «والچر» می‌گوید: «خوش شانس بودیم که در زمانی که بازیگران آماده‌ی بازگشت به کار بودند در لس‌آنجلس فیلم را تولید می‌کینم و برد را در پروژه داریم – به فاصله‌ی کوتاهی پس از پیروزی در اسکار – و فیلمنامه‌ی بی‌نظیر «زک الکویتس» سبب جذب بهترین بازیگران شد. ما موفق شدیم افراد را در حین پاندمی به کار برگردانیم و این عالی است.»

«قطار سریع‌السیر» در حین پاندمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کووید فیلمبرداری شده است. سونی پیکچرز این پروژه را با بودجه‌ی بیش از ۸۰ میلیون دلاری تولید کرده است انتظار می‌رود این اکشن پرخرج در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو