دانلود کلیپ های سرخیو راموس

منبع: دانلود ها

102

1400/1/16

12:20


دانلود همه کلیپ‌های سرخیو راموس – Sergio Ramos

| کلیپ سرخیو راموس بهترین مدافع جهان اضافه شد |

کلیپ راموس

با کلیپ راموس می‌توانید مهارت‌های جذاب و حیرت انگیز این بازیکن اسپانیایی و کاپیتان سرنوشت ساز تیم رئال مادرید و اسپانیا را نظاره کرده و از آن لذت ببرید. سرخیو راموس همواره به‌عنوان مدافع کلیدی برای تیم باشگاهی و ملی خود محسوب می‌شود و به‌همین دلیل نبود وی همواره در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده است. این بازیکن در لالیگا رکوردهای ارزشمندی را برای خود ثبت کرده است و معمولا یک مدافع پیش تاخته و گلزن محسوب می‌شود که معروف‌ترین گل‌های وی نیز بعد از دقیقه ۹۰ به بعد زده شده است و نتیجه‌ی بازی را تعیین کرده است. این بازیکن ۳۵ ساله متولد ماه مارس است و در سال ۲۰۲۱ میزان حقوق سالیانه ۱۵ میلیون پوند برای وی ثبت شده است.

با دانلود کلیپ راموس می‌توانید بهترین مهارت‌های این بازیکن را مشاهده کرده و از آن‌ها لذت ببرید. این مهارت‌ها اکثرا از دیدگاه مدافع بوده است، اما گل‌های زیبایی نیز به ثمر رسانده است که در این کلیپ‌ها نظاره خواهیم کرد. راموس در جام جهانی و یورو نیز درخشش جالب توجهی برای تیم ملی اسپانیا داشته است و همواره بهترین بازیکنان دنیا او را ستایش کرده‌اند.

کلیپ-راموس

کلیپ شماره ۱: سرخیو راموس بهترین مدافع جهان

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه | تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | میزان بازدید در یوتیوب: ۵۸۴ هزار بار

کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم، مهارت‌های جذاب راموس در پست اختصاصی خودش یعنی مدافع را به نمایش می‌گذارد. او همواره یک سد محکم دفاعی در برابر حملات مهاجمین در لالیگا و بازی‌های ملی بوده است و شم رهبری وی، کمک کرده است که کل خط دفاعی، بتوانند بهترین عملکرد خود را در طول این سال‌ها داشته باشند. حال در این کلیپ می‌توانید نمونه‌هایی از مهارت‌های راموس در خط دفاعی را مشاهده کنید.

info

Sergio Ramos García is a Spanish professional footballer who plays as a centre-back and captains both La Liga club Real Madrid and the Spanish national team. He has also played as a right-back earlier in his career.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

کلیپ شماره ۱: Sergio Ramos GREATEST Defender EVER (جدید)

دانلود با حجم ۳۰۷ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو