آتش‌سوزی در مجتمع پزشکان رشت

منبع: برترین ها

75

1400/1/16

21:53


رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک مجتمع پزشکان، گفت: هشت شهروند گرفتار در طبقه چهارم این مجتمع نجات یافتند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک مجتمع پزشکان، گفت: هشت شهروند گرفتار در طبقه چهارم این مجتمع نجات یافتند.

شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش حادثه آتش سوزی در ساعت ۱۸:۲۷ به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه آتش نشانان به محل اعزام شدند.

آتش‌سوزی در مجتمع پزشکان رشت

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۶۲ آتش نشان به همراه ۲۲ خودروی عملیاتی، نردبان و آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی مشارکت داشتند، گفت: آتش سوزی در یک مجتمع چهار طبقه واقع در چهار راه گلسار، خیابان بخت پسند رخ داد.

مؤمنی با اشاره به مهار آتش سوزی، گفت: در حال حاضر آتش نشانان در محل حضور داشته و پس از تخلیه کامل دود از ساختمان مشغول به لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه کانون آتش طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه بوده است، افزود: سریعاً عملیات اطفای آتش از دو طرف توسط تیم‌های اعزامی مستقر بر نردبان آتش نشانی و تیم عملیاتی اعزامی به داخل آپارتمان انجام گرفت.

مؤمنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارده نشده است.

وی اضافه کرد: آتش نشانان هشت شهروندان گرفتار در طبقه چهارم مجتمع پزشکی، پنج شهروند از طریق نردبان آتش نشانی و سه شهروند توسط تیم نجات آتش نشانان و از طریق راه پله‌ها را نجات دادند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو