آشنایی با هتل های شناور جهان

آشنایی با هتل های شناور جهان


منبع: تاپ تراول

182

1400/1/17

10:20


لیدوما تریپ

هتل های شناور جهان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره  هتل های شناور جهان ، سخن خواهیم گفت.

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند. هتل‌ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل‌ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل‌ها هستند

چه تجربه‌ای سراغ دارید که بهتر از استراحت در هتلی باشد که روی آب شناور است؟ با اقامت در این هتل‌ها، هم تجربه‌ی جدیدی در سفر کسب می‌کنید و هم از منظره‌ی آرامش‌بخش رودخانه‌ها لذت می‌برید.


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


وقتی راه‌های دیگری برای اقامت چند روزه در کشور مقصدمان وجود دارد، چرا خودمان را به جاهای همیشگی محدود کنیم؟ البته سلیقه‌ها متفاوت است و بدون شک در بین هتل‌های معمولی نیز می‌توان گزینه‌های خوبی پیدا کرد؛ اما اگر شما هم از یکنواختی روند مسافرت‌ها خسته شده‌اید، با ما همراه باشید تا شما را با 10 مورد از هتل‌های شناور دنجی آشنا کنیم که از سراسر دنیا انتخاب شده‌اند. البته قرار است در سال 2018، ساخت هتل شناور «آرکتیک بث» در سوئد به اتمام برسد و بعد از آن، حتماً این هتل مدرن را هم به لیست موجود اضافه خواهیم کرد.

هتل شناور تاج لیک پلس، هند

«تاج لیک پَلِس» (Taj Lake Palace) در شهر «اودایپور» (Udaipur) هند قرار دارد که به «ونیز شرق» شناخته می‌شود. عمارت سفید رنگ و درخشان این هتل شناور، درست در مرکز «دریاچه‌ی پیکولا» (Lake Pichola) قرار گرفته و می‌توانید از منظره‌ی زیبای آن اطراف لذت ببرید. اگر از طرفداران «جیمز باند» باشید، احتمالاً می‌دانید که از این هتل در فیلم سال 1983 آن استفاده شده بود.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

هتل شناور مانتا ریزورت، تانزانیا

«مانتا ریزورت» (The Manta Resort) در تانزانیا، گزینه‌ی خوبی برای خلوت کردن و فرار از شلوغی به حساب می‌آید. طراحی این بنا به سبک سوئدی انجام شده و 3 طبقه دارد. پذیرایی و حمام آن همردیف با سطح آب، بخش آفتاب‌گیری در سقف و از همه بهتر، اتاق‌خواب آن است که در طبقه‌ی زیر سطح آب قرار گرفته تا بتوانید از طریق پنجره‌های محکمش، به حیات دریایی آن دسترسی 360 درجه‌ای داشته باشید.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

سان بورن لندن

هتل شناور «سان بورن لندن» (Sunborn London) بر روی یک کشتی تفریحی در لندن قرار  گرفته و فاصله‌اش تا «فرودگاه شهر لندن» (London City Airport) فقط 15 دقیقه است. این کشتیِ بدون موتور سفید رنگ، دماغه‌ای بلند و شیب‌دار و قاب‌های شیشه‌ی کرِم رنگ دارد. همچنین کف‌پوش فنلاندی، آینه‌ها و راه‌پله‌های آن، شما را به یاد کشتی‌های شیک و گران قیمت قدیمی می‌اندازد.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

 فلوت هاوس ریور کوای، تایلند

هتل «فلوت هاوس ریور کوای» (The Float House River Kwai Resort) بر روی رودخانه‌ی «کوای» در تایلند قرار دارد و از چوب درخت ساج و بامبو یا همان خیزران ساخته شده است. 12 اتاق در این ناحیه قرار گرفته که سقفشان کاهگلی و هر کدام، محلی برای آفتاب گرفتن، اتاقی جادار و یک تراس شخصی دارند. مهمانان می‎توانند در تفریحگاه آن به فیل سواری، کوهنوردی و کایاک سواری بپردازند یا از آبشارها و غارهای آن اطراف دیدن کنند.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

جیلی لانکانفوشی، مالدیوز

هتل «جیلی لانکانفوشی» (Gili Lankanfushi)، اولین تفریحگاه در مالدیو به حساب می‌آید که کاملاً از کلبه‌های شناور ساخته شده است. این هتل، 44 خانه دارد که برای ساختشان از مواد طبیعی مثل چوب کمک گرفته‌اند. گردشگران می‌توانند در این ناحیه به اسنورکلینگ، اسکی روی آب و غواصی بپردازند یا به دیدن دلفین‌ها بروند.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

هتل شناور آمستل بوتل، هلند

«آمستل بوتل» (Amstel Botel)، در اسکله‌ی شهر آمستردام در هلند قرار گرفته و 175 اتاق برای رزرو دارد. بعضی از این اتاق‌ها رو به دریا و بعضی دیگر رو به خشکی هستند و می‎توانید گزینه‌ی مورد نظرتان را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

  کینگ پاسیفیک لوج، کانادا

«کینگ پاسیفیک لوج» (King Pacific Lodge) در سواحل شمالی «بریتیش کلمبیا» قرار دارد و اطرافش را جنگل‌های انبوه «گریت بِر» (Great Bear Rainforest) کانادا، آب شفاف دریاچه و ساحلی تماشایی فرا گرفته است. این هتل، دارای 17 اتاق و سوئیت جادار و خوش منظره می‎باشد و فقط از طریق هواپیماهای شناور می‌توانید به این منطقه دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

هتل شناور دراگون این، مالزی

هتل شناور «دراگون این» (Dragon Inn)، در شهر «سمپورنا» (Semporna) در مالزی قرار گرفته که محل مناسبی برای ماهی‌گیری محسوب می‌شود. دیوارهای اتاق‌های آن از چوب درخت بامبو ساخته شده و سقفی کاهگلی دارند و بر روی آب‌های آرام و کم عمق این ناحیه شناور هستند.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

 بوت هتل فورتونا، مجارستان

«بوت هتل فورتونا» (Boat Hotel Fortuna) در کشور مجارستان و بر روی رودخانه‌ی «دانوب» قرار گرفته و با ساختمان های پارلمان بوداپست فاصله‌ی کمی دارد. همچنین می‌توانید از پارک «سنت ایستوان» (Szent István Park) نیز بازدید کنید که در همان نزدیکی هتل واقع شده است.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان

 آف پاریس سن، فرانسه

هتل شیک «آف پاریس سن» (Hotel Off Paris Seine) در فرانسه، بر روی رودخانه‎ی سِن شناور است و معمولاً کسانی که می‌خواهند برای مدتی هرچند کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند، به این مکان می‌آیند. این هتل، طراحی زیبایی دارد و در دیزاین داخلی آن تلاش شده تا از فضای موجود، نهایت استفاده را ببرند. مسافران می‌توانند از استخر مرکزی و امکانات دیگر این هتل نیز بهره‌مند شوند.

بهترین هتل های شناور دنیا

هتل های شناور جهان



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو