قتل وحشتناک در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی ۹ نفر را به کام مرگ فرستاد

منبع: پرشین وی

35

1400/1/17

10:30


در این مطلب درباره یک قتل وحشتناک در اهواز صحبت می کنیم که در آن 9نفر کشته شدند

قتل وحشتناک در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی ۹ نفر را به کام مرگ فرستاد

متاسفانه امار قتل های خانوادگی رو به افزایش است و این آمار نشان دهنده بروز یک معضل اجتماعی جدید است. صبح دیروز یک فرد معتاد اقدام به قتل ۹نفر از اعضای خانواده اش می کند و سپس خود را نیز می کشد. امروز در پرشین وی می خواهیم درباره این قتل وحشتناک در اهواز صحبت کنیم

ماجرای قتل وحشتناک در اهواز

فرماندار اهواز قتل ۹ نفر به دلیل اختلاف خانوادگی خبر داد. فرماندار اهواز گفت:
یک نفر معتاد به شیشه صبح دیروز بعد از قتل هشت نفر از بستگان خود،
به زندگی خود نیز پایان داد.

جمال عالمی نیسی با اشاره به قتل ۹ نفر در دو شهرستان اهواز و کارون توسط یک نفر، اظهار کرد: صبح دیروز یک فرد معتاد به شیشه ابتدا در اهواز اقدام به قتل پدر، مادر و دو برادر همسر اول خود در اهواز می‌کند و سپس با مراجعه به خانه همسر دوم اقدام به قتل پدر و مادر زن دوم، پسر خود و برادر زن دوم خود می‌کند.

قتل وحشتناک در اهواز

ماجرای قتل وحشتناک در اهواز

وی با بیان اینکه فرد معتاد بعد از ارتکاب قتل‌ها به زندگی خود نیز خاتمه داد، گفت:
وی از سلاح گرم برای این جنایت که ریشه خانوادگی داشته، استفاده کرده است.
فرد قاتل سابقه کیفری هم داشته است.

بد نیست آمار قتل های حانوادگی در ایران را ببینید

به بهانه قتل وحشتناک در اهواز درباره قتل های خانوادگی صحبت می کنیم. افزایش قتل های خانوادگی، نمادی از افزایش بحران در خانواده های ایرانی است. افزایش قتل های خانوادگی، در سال های اخیر به اندازه یی بوده است که می توان این موضوع را به عنوان یک معضل اجتماعی به حساب آورد. آنچه که افزایش قتل های خانوادگی را شگفت انگیز می کند، ماهیت و کارکرد خانواده در جامعه است که به نظر می رسد با قتل که شدیدترین نوع خشونت است با ماهیت خانواده در تضاد باشد.

قتل وحشتناک در اهواز

قتل های خانوادگی

خانواده یی که افراد در ابتدا، به صورت داوطلبانه آن را تشکیل می دهند و در ذهن همه آنها خانواده جایی امن برای حفظ اعضا و برآوردن نیازهای زیستی آنها است، وقتی تبدیل به صحنه قتل و خشونت می شود، ذهن را به این سمت می کشاند که خانواده جدید، در اجرای کارکردهای خود، دچار ضعف شده است، به طوری که دیگر قادر نیست نیازهای زیستی و حیاتی اعضا را به نحو مطلوبی تامین کند. این تامین نشدن نیازهای حیاتی برای اعضای خانواده، منجر به تنش و در نهایت قتل می شود.

آخرین خبر و ویستا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو