سارافون برای خواستگاری در انواع مدل های شیک و باوقار

سارافون برای خواستگاری در انواع مدل های شیک و باوقار


منبع: آرگا

197

1400/1/17

12:06


مراسم خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم ها برای دختران مجرد به شمار می رود و بهتر است شما برای حضور در مراسم خواستگاری تان از لباس و اکسسوری هایی مناسب استفاده کنید. در ادامه این مطلب با انواع طرح های سارافون برای خواستگاری آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید سارافون شیک و جذابی را برای خود انتخاب کنید.

مدل سارافون برای خواستگاری با طرح و رنگ های زیبا

سارافون از انواع لباس های شیک و کاربردی می باشد و شما می توانید از این طرح لباس برای حضور در مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده نمایید همچنین سارافون ها در انواع مدل های سارافون مجلسی و سارافون ساده و اسپرت و … دوخته می شوند که انتخاب طرح سارافون به نیاز شما بستگی دارد.

طرح سارافون برای خواستگاری

طرح سارافون ساده و کار شده برای مراسم خواستگاری

برای دوخت سارافون های مجلسی از پارچه های زیبا و باکیفیت نظیر پارچه حریر و گیپور و … استفاده می شود از این رو بهتر است شما برای حضور در این مراسم از سارافون مجلسی استفاده کنید. سارافون های تک رنگ و ساده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای دختران جوان ساده پوش انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام انتخاب سارافون به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید و سارافونی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که روی نقاط قوت اندام شما تاکید بیشتری داشته باشند و عیب های موجود در فرم اندام تان را پوشش بدهند.

سارافون ها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به اندازه قد خود از بین آن ها سارافون با طرح و اندازه ای مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

سارافون برای خواستگاری

طرح سارافون برای خواستگاری

سارافون مشکی برای خواستگاری

سارافون برای خواستگاری

سارافون طرح دار

سارافون طوسی

سارافون مشکی و ساده

سارافون طوسی

سارافون و دامن

 

سارافون ساده

سارافون طرح دار

سارافون ساده

اگر تمایل دارید در مراسم خواستگاری تان جذاب و شیک پوش به نظر برسید بهتر است از اکسسوری هایی مناسب استفاده نمایید همچنین می توانید سارافون را با ساپورت یا دامن ست کنید و از زیر سارافون ، بلوز یا شومیزی شیک را بپوشید. پوشیدن کت از روی سارافون چند سالی است که مد شده و شما می توانید کت با رنگ متضاد یا مکمل را برای پوشیدن انتخاب کنید همچنین طرح های مختلفی از کت سارافون وجود دارند که بهتر است از طرحی دخترانه و ساده تر برای حضور در این مراسم استفاده کنید.

انتخاب رنگی مناسب برای سارافون نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ سارافون را از بین رنگ های روشن و تیره انتخاب نمایید همچنین در دوخت سارافون های طرح دار و گلدار نیز از ترکیب چند رنگ استفاده شده است که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

سارافون ها در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشند و بهتر است دختران جوان برای داشتن ظاهری آراسته و امروزی از سارافون ها با تزیینات کم در پوشش خود استفاده کنند.

سارافون مشکی

سارافون اسپرت برای خواستگاری

سارافون ساده

سارافون طوسی و شیک

سارافون ساده برای خواستگاری

سارافون جین برای خواستگاری

سارافون مشکی

سارافون ساده و مشکی برای خواستگاری

سارافون بلند و ساده

سارافون مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های سارافون مخصوص خواستگاری جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو