دانلود POCO Launcher 2.20.1.26 – لانچر جذاب پوکو برای اندروید

دانلود POCO Launcher 2.20.1.26 – لانچر جذاب پوکو برای اندروید


منبع: دانلود ها

109

1400/1/17

15:04


استفاده از لانچر به امری طبیعی در گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و برنامه POCO Launcher نیز یکی از بهترین موارد محسوب می‌شود. شما با این برنامه می‌توانید ابزارهای پرتابل و سریعی برای گشت و گذار بهتر در گوشی داشته باشید و حتی رابط کاربری آن را زیباتر کنید. عملکرد گوشی شما با این برنامه بالا خواهد رفت و می‌توانید از طراحی زیبای آن نیز استفاده کنید. شیائومی با طراحی این لانچر سعی کرده است که شکل و شمایل گوشی‌های این برند را به تمام گوشی‌های اندرویدی هدیه دهد. شما اعتماد به نفس بیشتری با استفاده از این برنامه خواهید داشت.

دانلود-POCO-Launcher

با دانلود POCO Launcher می‌توانید تم ها و انیمیشن‌های زیبا را به صفحه اصلی خود هدیه داده و دستگاه خود را شخصی سازی کنید. با این لانچر گوشی شما منحصربه‌فرد خواهد شد و شکل و شمایل مدرن‌تری به خود خواهد گرفت.

info

POCO Launcher – Our app is a fast and lightweight launcher designed especially for Android phones. High performance and gorgeous design will give your device a boost of confidence. Play with Home screen wallpapers, themes, and animations; personalize your device to make it truly unique.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو