اکشی کومار در بیمارستان بستری شد

منبع: ایران آرت

87

1400/1/17

15:40


بعد از اعلام مثبت شدن تست کرونا اکشی کومار، این بازیگر هند در بیمارستان بستری و تولید فیلم جدید او متوقف شد.

ایران آرت: تایید شد بعد از آنکه تست کرونای اکشی کومار ستاره بالیوودی مثبت شده، این بازیگر راهی بیمارستانی در بمبئی شده است. بمبئی به عنوان منطقه اصلی صنعت فیلمسازی هند، وارد موج دوم مبتلایان به این ویروس شده است.

علاوه بر کومار، روز دوشنبه اعلام شد که تست ۴۵ نفر از عوامل فیلم سینمایی جدید کومار به نام "Ram Setu" نیز مثبت بوده است. اکشی کومار در توییتر برای طرفداران خود نوشت: از همه شما به خاطر دعا‌ها و آرزوهایتان ممنونم چرا که به نظر می‌رسد مورد اثر واقع شده اند. در حال حاضر حالم خوب است، اما جهت پیشگیری و احتیاط تحت نظارت پزشکی هستم و در بیمارستان بستری شدم. امیدوارم خیلی زود به خانه برگردم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود فیلمبرداری این فیلم روز دوشنبه در یک لوکشین جدید در بمبئی آغاز شود که عوامل ملزم بودند تست کرونا را انجام دهند. از میان صد نفری که این آزمایش را انجام دادند تست کرونای ۴۵ نفر مثبت شد. به همین جهت فیلمبرداری این پروژه فعلا متوقف شده است.

گفتنی است که کومار برای اولین بار در روز یکشنبه از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داده بود.

فیلم دیگر کومار به نام "سوریاوانشی" که تولید آن به پایان رسیده قرار بود در مارس ۲۰۲۰ اکران شود، اما با شیوع ویروس کرونا اکران آن یکسال به عقب افتاد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو