دانلود بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

105

1400/1/17

19:46


بازی Pathfinder Kingmaker اثری نقش آفرینی و ایزومتریک است که در دنیای فانتزی Pathfinder روایت می شود. تجربه ای شیرین از بازی های کلاسیک سبک نقش آفرینی را داشته باشید که از عناوینی مانند Baldur’s Gate، Fallout 1 و ۲ و Arcanum الهام گرفته است. اگر اولین بار است که نام Pathfinder به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این بازی جزو یکی از محبوب‌ترین آثار نقش‌آفرینی کاغذ و قلم است.

Pathfinder Kingmaker PS4-DUPLEX

Update: v1.03; ID:CUSA15041

دانلود-بازی-Pathfinder-Kingmaker

در حالی که Pathfinder: Kingmaker یک بازی تک نفره است اما شما سفرتان را به تنهایی آغاز نمی‌کنید. در جریان بازی کاراکتر‌ها و NPCهای زیادی شما را همراهی خواهند کرد که در نسخه‌های پیشین نیز حضور داشته‌اند. این شما هستید که مشخص می‌کنید به چه فردی اطمینان کنید و در آن سو در مقابل چه کسانی نیز هوشیار باشید. از آنجا که هر کاراکتری هدف خاص خود را در بازی دارد از این رو باید در طی بازی با آنها تعامل داشته باشید.

مکانیزم جهان باز Kingmaker به کاربران اجازه می‌دهد که داستان بازی را خودشان در دنیای Stole Lands جلو ببرند که البته چالش‌های زیادی نیز انتظار آنها را می‌کشد. یکی از وظایف اصلی شما در این بازی اشغال کردن مناطق مختلف این بازی است تا از این رو بتوانید پادشاهی خود را گسترش دهید. در حالی که المان‌های قدیمی Dungeon Crawling و کاوش در قلب این بازی گنجانده شده است در آن سو روند سیاسی و دیپلماسی رنگ جالبی به بازی می‌بخشد. سرزمین Stolen Lands قرن‌ها است که به قلمرو جنگجویان تبدیل شده است. صدها پادشاه در این سرزمین برخواستند و از بین رفته‌اند اما این بار نوبت شما است که پادشاهی این سرزمین را به دست آورید. برای اینکه بتوانید پادشاهی این منطقه را به دست آورید باید در دنیای وحش به دنبال بقای خود بروید و با رقیبان خود مبارزه کنید.

info

Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition is the ultimate single-player RPG experience based on the acclaimed Pathfinder series.
Explore and conquer with your party the Stolen Lands of Golarion, a world rich with history, mystery and conflict featuring real-time combat or optional turn-based fights.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.02 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.03 FW7.55 PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

——————–

دانلود بازی Pathfinder Kingmaker PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم


pathfinder kingmaker دانلود Pathfinder Kingmaker PS4 دانلود Pathfinder Kingmaker PS4 DUPLEX دانلود بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 دانلود بازی Pathfinder Kingmaker برای ps4 کرک شده دانلود بازی کم حجم برای ps4 دانلود نسخه دوپلکس بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 دانلود نسخه رایگان بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 دانلود نسخه کپی خور بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 دانلود نسخه کرک شده بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 دانلود نسخه کرکی بازی Pathfinder Kingmaker برای PS4 نقد بازی Pathfinder Kingmaker PS4 Exploit Host آخرین نسخه نرم افزار WinRar وبسایت همراه رایانه دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم آموزش اکسل Excel آموزش زبان‌های خارجی آموزش بورس و تحلیل تکنیکال آموزش فتوشاپ و کورل آموزش افتر افکت After Effects آموزش‌های رایگان آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی سایت ساخت اپلیکیشن موبایل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو