دانلود بازی Trollhunters Defenders of Arcadia برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Trollhunters Defenders of Arcadia برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

104

1400/1/17

23:16


بازی Trollhunters Defenders of Arcadia شما را در نقش جیم لیک جونیور قرار می‌دهد و باید در برابر نقشه‌های زیرکانه ترول موجود در جهانی به‌نام Trollhunters قد علم کنید. بازی از المان‌های کوچکی تشکیل شده است که شما را به درون خود برده و بسیاری از شخصیت‌های محبوب را نیز در کنار شما قرار می‌دهد. نیروهای شیطانی ناشناخته‌ای را در بازی می‌بینیم که برای متوقف کردن زمان دست به کار شده‌اند و هرکدام هم توانایی خاصی دارند. در این میان شما باید سرنوشت جهان را به دست گرفته و توانایی‌های خود را ارتقا دهید.

این ارتقا در طول داستان بازی انجام خواهد پذیرفت و شما می‌توانید خودتان را به‌عنوان یک قهرمان معرفی کنید. به هدف خود فکر کنید و اجازه ندهید که تمرکزتان از رویایی اصلی با دشمن به جای دیگری ختم شود. تیم سازی یکی از نکات مهم در پیروزی است و باید به‌عنوان یک شکارچی زمان را کنترل کرده و به‌دنبال استفاده از مهارت‌های اصلی در مقابله با دشمنان خود باشید. بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد و معماهای ساده‌ای نیز می‌توانند شما را سرگرم کنند. گرافیک بازی ساده و همراه با یک موسیقی اکشن خواهد بود. بازی المان‌های پلتفورمر خوبی هم دارد و متفاوت‌ از آثار دیگر است.

Trollhunters: Defenders of Arcadia PS4-DUPLEX

Update v1.02; ID: CUSA18913

دانلود-بازی-Trollhunters-Defenders-of-Arcadia

 

در بازی Trollhunters Defenders of Arcadia دیالوگ‌های جذابی را می‌بینیم که به‌صورت اختصاصی توسط سازندگان تولید شده است و روایت کننده داستان ساده‌ی بازی هستند. طراحی و استفاده از رنگ در جهان بازی نیز جالب است و گاهی اوقات فاز فانتزی بازی را بالا می‌برد. شما باید از Arcadia محافظت کرده و اجازه ندهید که بیگانگان قدرنمند، در تصرف آن‌جا موفق عمل کنند.

info

Jump into the world of Trollhunters as Jim Lake Jr. to stop Porgon the Trickster Troll and his sneaky plans! Team up with Claire in couch co-op and also get a helping hand from lots more loved characters to face unknown evil forces and help stop the Time-pocalypse! Upgrade your armor and boost your abilities to become more powerful than ever. The fate of the universe is in your hands

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

———————-

دانلود آپدیت بازی Update v1.02 PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

———————-

دانلود بازی Trollhunters: Defenders of Arcadia PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو