دانلود بازی Empire of Sin برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Empire of Sin برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

200

1400/1/17

23:16


این‌روزها پیدا کردن بازی‌هایی سطح بالا در ژانر استراتژی که با تمرکز روی کاراکترها و قصه‌هایی تعیین‌شده پیش بروند، تبدیل به کار شدیدا دشواری شده است. به همین خاطر، بازی Empire of Sin ساخته‌ی جدید استودیوی Romero Games که شرکت Paradox Interactive وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد و داستانش در شیکاگوی دهه‌ی بیست میلادی جریان پیدا می‌کند، یکی از معدود بازی‌های مورد انتظار سبک مورد اشاره برای طرفداران آن است. اثری که شما را در قلب دنیای زیرزمینی و بی‌رحم جنایت‌کارها در سال‌های نسبتا دور قرار می‌دهد و به بازیکن شانس انتخاب بین دشمنی یا دوستی برای رسیدن به اهداف خود را می‌بخشد. به‌گونه‌ای که هر کس بتواند بنا به میل شخصی خود، رابطه‌ی پروتاگونیست اصلی با اطرافیان او را شکل دهد و باتوجه‌به نقشه‌های خاصی که در سر می‌پروراند، به راس هرم قدرت برسد.

Empire of Sin PS4-DUPLEX + DLC Unlocker

v1.00; ID: CUSA17744; BACKPORT

دانلود-بازی-Empire-of-Sin

Empire of Sin به عنوان یک بازی اکشن و استراتژی فوق‌العاده است و به همین دلیل، آن‌ را به تمام علاقه‌مندان به این سبک‌ها توصیه می‌کنیم. معماهای این عنوان بسیار گیرا هستند و از نقش آن‌ها در سرگرم شدن هواداران نباید به سادگی عبور کرد. بدون شک Empire of Sin یکی از برترین و جذاب‌ترین عناوین استراتژی محوری است که تا به حال تجربه کرده‌ایم و افراد زیادی هم به این موضوع پی خواهند برد. گیم‌پلی این بازی را باید برجسته‌ترین ویژگی آن به حساب آورد که محتویات جالب و بی شماری هم در آن یافت می‌شود.

سازندگان Empire of Sin تا حد زیادی در ارائه‌ی یک داستان جالب و به تصویر کشیدن تاریخ آمریکا موفق بوده‌اند و سیستم مبارزات قابل قبولی هم در آن دیده می‌شود. متاسفانه نواقص زیادی در این اثر به چشم می‌خورد و باید دید که واکنش این تیم در این زمینه چه خواهد بود. البته در صورتی که از دوست داران سرسخت آثاری در سبک اکشن و استراتژی هستید، این بازی انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

info

Empire of Sin is a new strategy game brought to you by Romero Games and Paradox Interactive that puts you at the heart of the ruthless criminal underworld of 1920s Prohibition-era Chicago. Slip into the shoes of one of the fourteen real and historically inspired mob bosses such as Al Capone, Stephanie St. Clair or Goldie Garneau and assemble a rag-tag gang, build and manage your criminal empire, and defend your turf from rival gangs.  It’s up to you to hustle, charm and intimidate your way to the top and do whatever it takes to stay there – break a leg!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————–

دانلود بک پورت بازی BACKPORT-OPOISSO893 با لینک مستقیم

——————–

دانلود پک بسته های الحاقی DLC Unlocker PS4-DUPLEX با لینک مستقیم

——————–

دانلود بازی Empire of Sin FW 7.55 PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو