برنامه‌های ویژه شبکه اچ بی او برای ۱۰ سالگی "بازی تاج و تخت"

منبع: ایران آرت

75

1400/1/18

08:44


شبکه HBO در حال تدارک فستیوالی برای ده سالگی مجموعه بازی تاج و تخت در سرویس HBO Max است.

ایران آرت: مجموعه بازی تاج و تخت در این ماه به سالگرد ۱۰ سالگی خود می‌رسد. اولین قسمت از این سریال بسیار محبوب در ۱۷ آوریل سال ۲۰۱۱ عرضه شد و شبکه HBO نیز اکنون به فکر بخاطر ده سالگی مجموعه محبوبش که در ۸ فصل پخش شد به فکر تدارک برنامه‌های ویژه است.

شبکه HBO در حال تدارک فستیوالی برای ده سالگی مجموعه بازی تاج و تخت در سرویس HBO Max است. از برنامه‌هایی که شبکه HBO تدارک دیده است ایجاد یک صفحه اختصاصی برای مجموعه بازی تاج و تخت و اضافه کردن همه نوع محتوایی است که مربوط به سریال می‌شود. از جمله مواردی که به این صفحه اضافه شده، می‌توان به فیلم‌های پشت صحنه این سریال، مصاحبه بازیگران و عوامل، فیلم‌های مربوط به مجموعه و تریلرهای گوناگون اشاره کرد

به نقل از روزیاتو از پنجم ماه آوریل، شبکه HBO جشن خود را شروع کرده و هدف این کار علاوه بر جذب دوباره طرفداران این سریال، جذب مخاطبان جدید برای مجموعه House of the Dragons (خانه اژدها) است. این مجموعه جدید پیش درآمد سری بازی تاج و تخت بوده و وقایع موجود در آن قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت رخ می‌دهند. ساخت House of the Dragons طبق برنامه ریزی‌ها از امسال شروع می‌شود.

 

از دهم ماه آوریل HBO برنامه‌ای به نام MaraThrone (ماراترون، برگرفته از کلمه ماراتن) را در نظر دارد که قرار است تمام قسمت‌های فصل اول سریال بازی تاج و تخت از شبکه HBO2 در ساعت ۱۰ صبح شروع به پخش شوند. همچنین HBO در نظر دارد تا به سه خانواده‌ای که مراسم خود را با تم و مضمون سریال بازی تاج و تخت برگزار کرده بودند جوایز اختصاصی را اهدا کند.

سری House of the Dragons بر اساس کتاب Fire & Blood (آتش و خون) ساخته خواهد شد و سرنوشت خانواده تارگاریان را به نمایش خواهد گذاشت. جرج‌آر‌آر مارتین نیز در این سری به نوشتن این سریال کمک خواهد کرد. فصل نخست خانه اژدها ۱۰ قسمت خواهد داشت و تایید شده که این سریال از نظر کیفیت در حد سری پیشین، یعنی بازی تاج و تخت خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو