شلیک کرونا به قلب بلیط هواپیما

180

1400/1/18

10:10


هواپیما بهترین وسیله نقلیه برای سفر است اما بعضی افراد به خاطر هزینه بالای خرید بلیط هواپیما از سفر با آن اجتناب می کنند. چرا باید فرصت سفر با هواپیما را که سفری راحت و آسوده را برای ما به همراه دارد انتخاب نکنیم و به جای آن به خاطر هزینه کمتر با قطار و یا اتوبوس سفر کنیم؟ جایگزینی سفر با هواپیما با سایر روش های حمل و نقل صحیح نیست. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تا چند مورد از راه های خرید بلیط ارزان هواپیما را به شما معرفی کنیم تا با کمترین هزینه ممکن با هواپیما سفر کنید. با ما همراه باشید.

شلیک کرونا به قلب بلیط هواپیما

به گزارش بهداشت نیوز، هواپیما بهترین وسیله نقلیه برای سفر است اما بعضی افراد به خاطر هزینه بالای خرید بلیط هواپیما از سفر با آن اجتناب می کنند. چرا باید فرصت سفر با هواپیما را که سفری راحت و آسوده را برای ما به همراه دارد انتخاب نکنیم و به جای آن به خاطر هزینه کمتر با قطار و یا اتوبوس سفر کنیم؟ جایگزینی سفر با هواپیما با سایر روش های حمل و نقل صحیح نیست. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تا چند مورد از راه های خرید بلیط ارزان هواپیما را به شما معرفی کنیم تا با کمترین هزینه ممکن با هواپیما سفر کنید. با ما همراه باشید.

رعایت 5 نکته برای خرید بلیط ارزان هواپیما

برخی افراد گمان می کنند که هیچ راهی برای خرید بلیط ارزانتر هواپیما وجود دارد. اما این تصور نادرست است. رچا که شما می توانید با استفاده از رعایت برخی نکات، بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید. حال توجه خود را جلب کنید تا 5 مورد از مهم ترین نکاتی که در کاهش قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارند را بشناسید.

 

شلیک کرونا به قلب بلیط هواپیما

 

اجتناب از خرید فوری بلیط هواپیما

اکثر مردم در هنگام خرید بلیط هواپیما دچار عجله می شوند و با مشاهده اولین وب سایت و یا اپلیکیشن نسبت به خرید بلیط اقدام می کنند. برای اینکه بتوانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید باید صبور باشید. سعی کنید با جست و جوی بیشتر در وبسایت های مختلف، با آخرین قیمت ها آشنا شوید و بلیط هواپیما را گران نخرید.

جست و جوی بیشتر باعث می شود تا شما با مشاهده همه قیمت ها، ارزان ترین بلیط را خریداری کنید. رعایت این نکته قبل از خرید می تواند کمک خوبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما باشد.

سفر در بازه زمانی خلوت تر

یکی دیگر از نکاتی که باید حتما قبل از خرید بلیط هواپیما به آن توجه کنید، زمان سفر است. معمولا در ایام تعطیل مانند ماه محرم و عید نوروز، قیمت بلیط هواپیما بیش از حد معمول می شود. قیمت بلیط در این زمان ها به خاطر جا به جایی بالای مردم و بالا رفتن تعداد مسافرت ها، گران تر می شود. اگر قصد دارید تا بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید باید از سفر رفتن در این زمان ها خودداری کنید.

سعی کنید در تاریخ های خلوت تر که تعطیلات رسمی کشورمان نیست، اقدام به تهیه بلیط هواپیما کنید. در این زمان ها قیمت رو به کاهش است و شما می توانید با پرداخت هزینه نه چندان زیاد با هواپیما شهر ها را جا به جا شوید.

"یکی از بهترین ترفندها برای خرید بلیط ارزان هواپیما، این است که از قید سفر کردن در روزهای تعطیل بگذرید. روزهای تعطیل متقاضی برای خرید بلیط هواپیما، زیاد است. بنابراین ظرفیت هواپیماها پر شده و صندلی های خالی با قیمت بالاتری به فروش می رسند. از همین رو توصیه می شود تاریخ رفت و برگشت سفر خود را طوری تنظیم کنید که یک روز تاریخ رفت خود را جابجا کنید. به طور مثال برای برگشت از سفرهای نوروزی بهتر است تاریخ 15 فروردین را رزرو کنید." (منبع)

همراه داشتن چمدان مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که معمولا اغلب مسافران از اهمیت آن غافل هستند، تاثیر وزن بار در قیمت بلیط است. شما باید به این نکته قبل از پرواز توجه کنید و بدانید که برداشتن چمدان های بیشتر و سنگین تر باعث افزایش قیمت بلیط شما می شود. اگر بخواهید چمدان های بیشتری با خود به هواپیما ببرید باید هزینه ای اضافه تر پرداخت کنید.

اگر در صدد رزرو بلیط ارزان هواپیما هستید، باید تنها وسایل ضروری خود را همراه خود داشته باشید. سعی کنید تمامی وسایل مورد نیاز خود را تنها در یک کوله و به صورت خلاصه با خود بردارید تا متحمل پرداخت هزینه اضافی نشوید.

 

شلیک کرونا به قلب بلیط هواپیما

 

خرید بلیط پرواز های توقف دار

پروازهایی که دچار توقف هستند، قیمت کمتری نسبت به پروازهای بدون توقف دارند. شما می توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما، از این پرواز ها استفاده کنید. هر چه تعداد توقف های پرواز بیشتر باشد قیمت بلیط پایین تر است. بنابراین اگر قصد دارید تا با هزینه کمتری بلیط هواپیما خریداری کنید، حتما این نکته را مورد توجه قرار دهید.

خرید بلیط چارتری

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید بلیط هواپیما لحاظ کنید، مقایسه قیمت بلیط های چارتری و سیستمی است. معمولا قیمت بلیط های چارتری پایین تر از بلیط های سیستمی است. اما گاهی اوقات به دلیل درخواست های بالای برای خرید بلیط چارتری، قیمت این بلیط گران تر می شود. سعی کنید بلیط هواپیما چارتری خریداری کنید اما حتما قبل از خرید، قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

اگر میخواهید از امکانات بی نظیر هواپیما در سفرهای انفرادی یا خانوادگی خود استفاده کنید، حتما خرید بلیط هواپیما خود را از سایت های معتبر انجام دهید. بسیاری از مسافران با خرید بلیط هواپیما از سایت های غیر معتبر در پای پرواز دچار دردسر شده اند. توصیه میکنیم بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبری چون تیک بان و علی بابا رزرو نمایید. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور ایران به شمار می روند.

تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند، مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. در سامانه تیک بان به راحتی هرچه تمام تر می توانید بلیت مورد نظر خود را خریداری کنید. این سایت فیلتر هایی مانند نوع بلیط، کلاس های پروازی، ساعت پرواز و شرکت هواپیمایی را برای شما قرار داده است تا راحت تر بتوانید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو