دکوراسیون دفتر کار مدرن و زیبا با چندین طراحی متفاوت

دکوراسیون دفتر کار مدرن و زیبا با چندین طراحی متفاوت


منبع: آرگا

386

1400/1/18

12:33


اگر به دنبال تغییر دکوراسیون دفتر کار خود هستید این مقاله را از دست ندهید و با جدیدترین و مدرن ترین طراحی دکوراسیون های دفاتر کاری مختلف آشنا شده و با الگوبرداری از این تصاویر بهترین دکوراسیون داخلی را انتخاب نمایید.

دکوراسیون دفتر کار بر پایه چندین اصل ثابت طراحی می شوند که القای حس مثبت و انرژی متعادل در صدر آنها قرار دارد، از این رو قصد داریم در این مقاله به بررسی نکات مهم اساسی برای طراحی دکور داخلی دفتر کار بپردازیم و جدیدترین تصاویر مربوط به دکوراسیونهای موفق برای دفتر کار و شرکت ها را معرفی نماییم.

دکوراسیون دفتر کار اداری شیک و خاص

بر اساس مطالعات و تحقیقات به عمل آمده محیط کار بر رضایتمندی نیروی انسانی یکی از مهم ترین مشغله های فکری مدیران است، زیرا رضایتمندی از محیط کاری باعث انجام بهتر وظایف و ارائه خدمات می گردد. محیط کاری انسان همانند خانه دوم او می باشد و چه بسا انسان های زیادی که بیشترین تایم روزانه خود را در محیط کارشان می گذرانند، بنابراین بدیهی است که محیط کاری نیز مانند خانه برآورده کننده نیاز های روحی و روانی شخص باشد، تا آنها ضمن کسب درآمـــد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به خدمتی صادقانه و موثر بپردازند. بر این اساس توجه زیادی به دکور دفتر کار می شود و مطمئنا انتخاب بهترین و موفق ترین دکوراسیون اداری برای دفتر کار ملاک مهمی برای مدیران موفق خواهد بود.

۶ نکته اساسی برای دکور داخلی دفتر کار

  1. رنگ مناسب: رنگ محیط کار تاثیر زیادی بر روحیه کارکنان دارد. بنابراین باید متناسب با فعالیت کاری آن دفتر برای دکور و دیوار ها رنگی مناسب و الهام بخش استفاده شود.
  2. نور و روشنایی: نور محیط باید به اندازه ای باشد که چشم را خسته نکند بی شک کار زیاد با کامپیوتر و یا مطالعه زیاد اگر در نوری نامناسب باشد باعث خستگی چشم و فرد می شود، بنابراین در دکور دفتر کار نورپردازی مناسب از عوامل مهم و کلیدی است.
  3. مبلمان مناسب: انتخاب مبلمان مناسب یک ضرورت است زیرا بیشتر اوقات کاری پشت میز می گذرد بنابراین باید از یک میز و صندلی مناسب استفاده شود.
  4. قفسه و فایل: لازم است در هر اتاق هر شخص برای خود قفسه و یا فایلی شخصی داشته باشد تا با مرتب کردن و نگهداری از وسایل از شلوغی و هرج و مرج اتاق و میز کارش جلوگیری کند و راحت تر به کارهایش رسیدگی کند.
  5. زیباسازی دیوار ها: یک دیوار ساده می تواند همه را کسل کند، می توان با استفاده از چند قاب عکس و یا نقاشی محیطی حرفه ای داشته باشید، چند ایده خلاقانه می تواند احساس آرامش و نشاط را در محیط کار به شما ببخشد.
  6. تزئینات: استفاده از تنگ ماهی گلدان های گل و یا قاب عکس خانوادگی، آثار هنری و تابلوهای نقاشی به شما کمک می کند تا محیط خشک و جدی محیط اداری را تغییر دهید.

عکس های دکوراتیو و دیزاین دفتر کار اداری

در طراحی دکور برای دفتر کار همانند طراحی داخلی شعب بانک و مکان های اداری مختلف، سعی می شود فضا به گونه ایی طراحی گردد که بهترین کارایی را برای کارمندان و همچنین ارباب رجوع داشته باشد. در ادامه با نمونه هایی از انواع طراحی دکور برای دفتر کار آشنا می شوید که هر یک از این تصاویر می توانند الگویی در جهت طراحی ایده آل باشند.

دکوراسیون دفتر کار

دکور داخلی دفتر کار

دکوراسیون اداری

چیدمان دفتر کار کوچک

طراحی داخلی دفتر کار اداری

دکوراسیون دفتر کار

دیزاین دفتر کار ایرانی

دکور داخلی دفتر کار

طراحی دکوراسیون

دکور شرکت و دفتر کار

دکوراتیو جدید برای دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار کوچک

دکواتیو داخلی دفاتر کار ایرانی

طراحی دکور برای دفتر کار

دکور دفتر کار زیبا و خاص

دکور دفتر کار با ایده های فانتزی و ساده

دکور مدرن دفتر کار

دفتر کار شیک و زیبای ایرانی

دکوراسیون اداری

طرحی و دیزاین دفتر کار و شرکت

دکوراتیو داخلی دفتر کار اداری

تصاویر جدیدتری از دکوراسیون دفاتر کاری

از آنجا که بسیاری از افراد، بیشتر ساعات عمر خود را در محیط های کار اداری و در اتاق های در بسته سپری می کنند، از این رو باید فضای آنجا به گونه ای طراحی و دزاین شود که خسته کننده نباشد، حال برای تغییرات دکور اتاق کار ساده خود می توانید از ایده های متنوع و جذاب زیادی کمک بگیرید. از این رو با کمی تغییرات در هر یک از اجزای اصلی محیط کار همچون میز و صندلی، قفسه، کمد و کامپیوتر که ساعت ها با آنها در محیط کار سر و کار دارید، می توانید فضای اتاق را از محیط کسل و خسته کننده خارج کرده و تغییرات چشمگیری را در آنجا به وجود آورید، بنابراین برای داشتن فضای بهتر کار و فعالت و نیز لذت بردن از لحظاتی که به کار مشغول هستید، نیازمند به رعایت نکات مختلفی هستید که در زیر به این موارد اشاره می کنیم :

  • هماهنگ بودن رنگ در دکوراسیون محیط کاری
  • ایجاد ساختار واحد دفتر اداری با وسایل مختلف
  • در دفتر کار از یک برد برای قرار دادن یادداشت ها استفاده کنید.
  • از مدل شلف ها و قفسه های دیواری استفاده کنید.
  • میز کار به منظور نگهداری وسایل در دکور دفتر کار ضروری می باشد.
  • استفاده از رنگ های متفاوت در دکوراسیون دفاتر کار
  • دکوراتیو چوبی دفتر کار
  • استفاده و چیدمان مبلمان اداری به بهترین شکل در دفتر کار

مدلهای دکوراتیو دفاتر کار

مدل دکوراتیو دفاتر کار

دکوراتیو جدید دفاتر کار

تصاویری از دکوراتیو دفاتر کار

دکوراتیو دفاتر کار

دکوراسیون دفاتر کار مدرن

دکوراسیون دفتر کار دولتی

دکوراسیون خاص دفاتر کار

دکوراسیون زیبای دفاتر کار

عکس دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفاتر کار

دکوراسیون شیک دفاتر کار

دکوراسیون دفاتر کار

دکوراسیون جدید دفاتر کار

دکوراسیون دفتر کار اداری

در این مطلب سعی کردیم شما عزیزان را با نکات و تصاویری از دکوراسیون دفتر کار آشنا نماییم، امیدواریم از تماشای گالری عکس های طراحی دکور یک محیط کاری و مطالعه نکات طلایی برای داشتن یک دکور شیک و مدرن در دفتر کار نهایت لذت و استفاده را برده باشید. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر طراحی های خاص و متفاوت در این زمینه بر روی دکوراسیون اداری مجله آرگا کلیک نموده و از دیگر مقاله های منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو