دانلود فیلم آموزش Leading Problem solving Meetings

منبع: دانلود ها

69

1400/1/18

14:34


Udemy – Leading Problem-solving Meetings

مدیریت جلسات حل مسئله

فیلم-آموزش-Leading-Problem-solving-Meetings

در فیلم آموزش Leading Problem solving Meetings شما می‌توانید جلسات حل مسئله خود را به خوبی مدیریت کرده و خیلی سریع‌تر به راه حل دست پیدا کنید. اگر از نتایج متوسط این جلسات خسته‌ شده‌اید و دوست دارید که پیشرفتی در روند کاری خود مشاهده کنید، این دوره به شما کمک می‌کند که به چنین اهدافی دست پیدا کنید. می‌توانید توجه تیم را به متمرکز کرده و آن‌ها را به سمت مشارکت فعال‌تر سوق ببرید. در این دوره جلسات حل مسئله بررسی شده و به شما آموزش داده خواهد شد که از چارچوب بسیار کاربردی و آسان برای پیگیری این نوع جلسات استفاده کنید. شما می‌توانید تلاش کمتری انجام داده، اما به نتایج شگفت آورتری از این جلسات دست پیدا کنید. در مراحل بعدی با مولفه‌های اصلی یک جلسه آشنا خواهید شد و می‌توانید مدیریت بهتری روی اصل ماجرا داشته باشید.

در فیلم آموزش Leading Problem solving Meetings چالش‌ها و بهترین روش‌ها را پیدا خواهید کرد که شامل درک مشکل، ایجاد ایده، تصمیم گیری، اجرا و پیگیری آن خواهد بود. با پایان این دوره شما مهارت و دانش لازم برای هدایت موثر هر جلسه را خواهید داشت و می‌توانید با چالش‌های بسیاری نیز روبرو شده و آن‌ها را برطرف سازید. دوره به شما کمک می‌کند که دید بهتری به مشکلات داشته باشید و از مهارت هرکدام از اعضای جلسه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

فیلم-آموزش-Leading-Problem-solving-Meetings

info

Are you tired of leading problem-solving meetings with mediocre results, or of struggling to catch your team’s attention and getting them to actively contribute?

In this course, Leading Problem-solving Meetings, you will learn how to effectively run this type of meeting with minimal effort by using a very practical and easy-to-follow framework.

First, you will explore the most important part of every meeting: prevention (how to not have the need for it in the first place).

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو