دانلود فیلم آموزش Introduction to Interior Design

منبع: دانلود ها

67

1400/1/18

14:34


Udemy – Introduction to Interior Design

معرفی روش‌های طراحی داخلی

فیلم-آموزش-Introduction-to-Interior-Design

با فیلم آموزش Introduction to Interior Design می‌توانید تعریف جامعی از طراحی داخلی را دریافت کرده و هدف از آن را به‌صورت کامل متوجه شوید. اساس یک طراحی داخلی در این دوره مورد بررسی قرار گرفته و می‌توانید با اصول و المان‌های اصلی آن آشنا شوید. مقدمه کاملی روی نظریه رنگ‌ها ارائه خواهد شد و می‌توانید با چرخ رنگی نیز آشنا شوید. همه چیز در مورد طرح‌های رنگی مورد استفاده طرح خواهد و با روانشناسی رنگ، می‌توانید بهترین طرح و ایده را روی یک ساختمان یا خانه پیاده‌سازی کنید. می‌توانید ایده‌ها را در کنار هم قرار داده و ترکیب خوبی از آن‌ها استخراج کنید. در این دوره شفاف سازی جامعی روی چشم‌اندازها صورت گرفته و می‌توانید با خلق و خوی پروژه‌ها آشنا شوید.

با فیلم آموزش Introduction to Interior Design لایه بندی در طراحی داخلی را یاد خواهید گرفت و می‌توانید توزیع نور را به‌صورت ماهرانه در آن انجام دهید. می‌توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و با طراحی درست، به مزایای بیشتری از آن دست پیدا کنید. شما برای بهره بردن از این دوره هیچ نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. با بررسی اصول و مبانی طراحی داخلی و چگونگی دستیابی به اتحاد در این طراحی، می‌توانید به هماهنگی و تعدال بهتری بین ترکیب رنگ‌ها دست پیدا کرده و الگوهای منسجمی را انتخاب کنید. تنوع در طراحی شما بیشتر خواهد شد و می‌توانید فضای بیشتری را برای رنگ آمیزی متنوع داشته باشید. المان‌های دیگر مانند نیازها، توزیع وسایل خانه و موارد دیگر در فضای داخلی خانه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فیلم-آموزش-Introduction-to-Interior-Design

info

This 3 in 1 course is a guide to the basics of interior design
While exploring the principles and fundamentals of interior design and how to achieve unity, harmony and balance while incorporating colors, patterns and textiles in a versatile manner within the space, we also focus majorly on color (theoretically, psychologically and technicality to choosing a color scheme…etc) and light (principles, basics, types, efficiency, requirements, distribution…etc) used in the interior space.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو