اعتراض‌های سراوان برنامه‌ریزی شده بود

منبع: برترین ها

66

1400/1/18

14:42


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شروع ماجرای سراوان کاملا منظم، برنامه‌ریزی‌شده و از پیش‌تعیین شده بود، زیرا در همان ساعات اولیه شبکه‌های معاند آمادگی پوشش و عملیات روانی در این خصوص را داشتند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شروع ماجرای سراوان کاملا منظم، برنامه‌ریزی‌شده و از پیش‌تعیین شده بود زیرا در همان ساعات اولیه شبکه‌های معاند آمادگی پوشش و عملیات روانی در این خصوص را داشتند.

آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار نماینده مردم سروان، سیب‌وسوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با وی، اظهارداشت: متاسفانه رسانه‌های ما در اطلاع‌رسانی حادثه سراوان بسیار ضعیف عمل کردند و باید از مردم فهیم و نجیب سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد زیرا که با وجود عملکرد ضعیف رسانه‌های ما و در مقابل تبلیغات گسترده دشمن مردم بصیرت به خرج دادند و همراهی با دشمنان انجام نشد و پای نظام خود ایستادند.

وی با ابراز تشکر از عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنترل اوضاع و عدم‌درگیری با مردم ادامه داد: افراد معترض حاضر در فرمانداری سراوان به دنبال حل گرفتاری خودشان بودند و با نظام مشکلی نداشتند در نتیجه در اعتراضات داخل فرمانداری هیچگونه تعرضی به عکس امامین انقلاب صورت نگرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اتفاقات رخ‌داده باعث جلب توجه مرکزنشینان به مقوله مرز و سوخت در استان شده و باید از این فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده انجام شود و با انجام کار کارشناسی شده  راه‌حل‌ها  و طرح‌های مناسب در خصوص سوخت و افزایش تولید و بهبود معیشت مردم ارائه شود.

وی خواستار همراهی نمایندگان سیستان و بلوچستان، یک‌صدایی و پیگیری این مساله در مرکز کشور شد و تصریح کرد: یکی از پیشنهادات در خصوص سوخت این است که سوخت به همان قیمت فروش در خلیج‌فارس، از طریق مرز به کشورهای همسایه فروخته شود و البته جلوی قاچاق سوخت گرفته شود در این صورت با وجود سود کمتر اما کمیت بیشتر می‌شود و در مقابل می‌توان بخشی از سود آن را برای مردم و در پروژه‌های عمرانی، معیشتی و ساخت راه‌ها هزینه کرد.

ملک‌ فاضلی نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تبریک سال نو به بررسی ظرفیت‌ها و تهدیدهای پیش‌رو در مرز سراوان پرداخت و گزارشی از آخرین فعالیت‌های انجام شده در این منطقه را ارائه کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو