دانلود AirBrush 4.10.2 – ویرایش حرفه‌ای تصاویر برای اندروید

دانلود AirBrush 4.10.2 – ویرایش حرفه‌ای تصاویر برای اندروید


منبع: دانلود ها

211

1400/1/18

17:41


با برنامه AirBrush می‌توانید عکس‌های خود را به کمال رسانده و ویرایش‌های ساده تا حرفه‌ای را روی آن‌ها انجام دهید. این برنامه از بهترین سیستم ویرایشگر و فناوری فیتر استفاده می‌کند و می‌توانید به‌طور مدام از ویژگی‌های آن به‌صورت رایگان استفاده کنید. جلوه‌های جدید این برنامه مدام به‌روزرسانی شده و شما را قادر می‌سازد تا استانداردهای ویرایش مدرن را روی تصاویر خود اعمال کنید. این برنامه فیلترها و جلوه‌های ویژه جذابی برای شما دارد و می‌توانید نتایج آن‌ها را به‌صورت پیش نمایش مشاهده کنید. برنامه تبدیل به بهترین ویرایشگر عکس برای اندروید شده است و یقینا میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. این برنامه را می‌توانید روی سیستم‌عامل اندروید ۴.۳ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

دانلود-AirBrush

info

Who says we can’t have perfection in our photos? We believe all users should have the best editor and filter technology at their fingertips, and AirBrush continually updates with new features and effects to stay up to date with editing standards. AirBrush was designed to be the best photo editor with user-friendly retouch tools, cool filter options, and natural, beautiful results!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه آنلاک شده


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو