دانلود Drupe Pro 3.3.10 – مدیریت تماس اندروید

دانلود Drupe Pro 3.3.10 – مدیریت تماس اندروید


منبع: دانلود ها

136

1400/1/18

17:41


برنامه Drupe یکی از بهترین ابزارهای موجود برای مدیریت تماس‌هایی است که با گوشی شما گرفته می‌شود. شما می‌توانید شماره‌های خاصی را مسدود کرده و اسپمرها را مستقیما از طریق صفحه‌ی تماس برنامه مشاهده کنید. بدین ترتیب می‌توانید از تماس‌ها و پیامک‌های مزاحم جلوگیری کرده و ابزارهایی را برای مسدودسازی آن‌ها داشته باشید. این برنامه ظاهر تازه‌ای دارد و برای شما ساخته شده است. پیکربندی توسط این برنامه انجام شده و صفحه تماس خسته کننده خود گوشی را برای شما جایگزین می‌کند. این برنامه امکانات بیشتری از برنامه‌های سنتی دارد و مخاطبین و برنامه‌های شما در یک جا نمایش داده می‌شود. می‌توانید ضبط تماس را نیز با برنامه انجام داده و فرایند تماس را با کلیدهای میانبر انجام دهید. این برنامه را می‌توانید روی سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

دانلود-Drupe

info

Want to see Caller ID, spam indications and block spammers, directly from your call screen? drupe is your app. Trusted by over 20 Million users worldwide.

drupe replaces the boring call screen with a fresh look, built and configured exactly for you!

Forget about traditional Phone Book apps! We bring your contacts & apps together to one place, accessible from all your screens. Wish to contact a friend? Dial or text anyone? record calls? Swipe the contact to the app & get in touch! Simple.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – نسخه معمولی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو