۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران

۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران


منبع: پرشین وی

172

1400/1/18

18:27


دراین مطلب به معرفی زیباترین گردنبندهای دخترانه ، طرح ستاره ، طرح طوق و غیره خواهیم پرداخت با ما همراه شوید .

۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران

به دنبال گردنبندی خاص و دخترانه هستید؟ با وجود گزینه‌های بسیار زیاد موجود در بازار، انتخاب گردنبند مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. با توجه به نیاز شما عزیزان، مجموعه تانیا گلد یکسری از محصولات مربوط به گردنبند طلا دخترانه را برای شما فراهم نموده است.

هنگامی که قصد خرید طلا و جواهر را دارید، انتخاب یک سایت خرید آنلاین گزینه خوبی می باشد ، فروشگاه‌ آنلاین طلا و جواهر تانیا گلد طیف گسترده ای از جواهرات را با طرح ها ی متنوع و  با هزینه مناسب ارائه می دهند.

با استفاده از گردنبندهای زیبایی که در ادامه مقاله معرفی خواهیم کرد به روز و جذاب خواهید بود  …

۱. گردنبند قلب

گردنبندهای طلا قلبی شکل دارای یک طرح اولیه کلاسیک بوده و مناسب زنان و دختران هستند. این نوع گردنبند نشان دهنده ظرافت دخترانه بوده و درخشش شما را دو چندان می سازد .

خرید گردنبند طرح قلب

۲. گردنبند زنجیری

گردنبندهای زنجیری طلا با جلوه‌ی ساده‌ای که دارند، با هر لباسی به زیبایی نمایان می‌گردند، این گردنبندها به خصوص در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

خرید گردنبند دخترانه

۳. گردنبند دختر رقاص

این محصول هدیه‌ای عالی برای دختران کوچک، دانش آموزان و دخترانی که علاقه مند به رقص هستند، می‌باشد. در کنار هم قرار گرفتن فلز طلا و سنگ‌های براق جذابیت این محصول را دو چندان می‌سازد.

گردنبند طلا رقص بالرین برای دختران جوان با ظاهری زیبا ساخته شده است. آنان عاشق این طرح‌اند و از آن الهام می‌گیرند تا به آموختن رقص بپردازند.

۴. گردنبند حروف الفبا

دختران جوان به این نوع گردنبندهای طلا علاقه‌ی خاصی دارند. شما می‌توانید حروف الفبا را بر اساس آغاز نامتان یا هر حرفی که برای شما مفهموم خاصی دارد انتخاب کنید.

۵. گردنبند لاریات Y شکل (Lariat)

اگر می‌دانید لاریات چیست، می‌توانید شکل ظاهری این گردنبند را تصور کنید. گردنبند طلا لاریات بدون هیچ قفلی طراحی شده است، یک گردنبند شبیه روسری است که به دور گردن می پیچد و فقط یک رشته آن از رشته دیگر آویزان است و در برخی از موارد دارای گره‌ای بر روی قفسه می‌باشد. گاهی این نوع گردنبندها، گردنبند لاسو (lasso ) نیز اطلاق می‌شود.

اگر بعد از بستن گردنبند به آن نگاه کنید، غالباً شکل آن Y است و در بعضی موارد، به قسمت پایین آن آویزی متصل است تا جلوه‌ای بهتری به آن ببخشد. گردنبند لاریات در گردن‌های U شکل ظاهری بی‌نظیر دارد و برای هر دو مناسبت‌های رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب است، بنابراین شما می‌توانید از این نوع گردنبند در یک مهمانی ساده و یا یک جلسه هیئت مدیره استفاده کنید، مطمئن باشید اگر گردنبند لاریت را به عنوان یک سبک استایل انتخاب کنید، می‌توانید از زیبایی و ظرافتی که لیاقت آن را دارید لذت ببرید.

این نوع گردنبندها را می‌توانید در طول‌های مختلف مشاهده کرده و از زیبایی آنها برای هر چه بهتر نمایان ساختن ظاهر خود استفاده کنید .

گردنبند لاریات

گردنبند لاریات

۶. گردنبند مهره دار

گردنبند طلا مهره دار با ظاهر ساده‌ای که دارد، برای هر سنی مناسب هستند. می‌توانید این گردنبندها را در مناسبت ساده‌ یا به صورت روزمره استفاده کنید. این نوع گردنبند‌ها برای اکثر لباس‌ها و رنگ‌ها و انواع خطوط و شکل گردن مناسب هستند .

۷٫ گردنبند طرح ستاره

گردنبند طلا طرح ستاره نشان دهنده‌ی روح آزاد شماست. این نوع گردنبندها که در سایزهای مختلف موجود می‌باشند را می‌توانید با گردنبند‌های دیگر ترکیب کنید و بر زیبایی استایل منحصر به فرد خود بیفزایید .

گردنبند طلا طرح ستاره

۸٫ گردنبند طوق (Torque)

گردنبند طلا طوق یا Torque به صورت حلقه‌های طلا با جلوی باز و بدون قفل است. این گردنبند انتخاب خوبی برای حضور دختران در مجالس رسمی می‌باشد. لباس‌های شب ساده و رسمی موجب دو چندان شدن زیبایی این گردنبند می‌شود.

۹٫ گردنبند Negligee

این نوع گردنبند طلا شامل یک زنجیر به همراه با یک جفت آویز نامتقارن و غیر هم طول است که اغلب به یک میله‌ی نازک متصل می‌شوند. آویزها می‌توانند شامل سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت، الماس ، یاقوت کبود و یا ترکیبی از دو نوع مختلف سنگ یا مروارید باشند. این نوع گردنبندها به خاطر ظاهر متفاوتی که دارند مناسب دختران جوان هستند.

۱۰٫ گردنبند کلار Collar

گردنبند طلا کلار مناسب زمان‌هایی هستند که لباس‌های یقه باز، ژاکت‌های یقه اسکی و لباس‌های یقه قایقی می‌پوشید. این گردنبندها اغلب از سه رشته تشکیل شده اند و تقریبا برای هر نوع استایلی مناسب هستند، البته بیشتر افراد از آن ها در مجالس رسمی استفاده می‌کنند.

اکنون که گردنبندهای متناسب با سن خود را شناخته اید، زمانی مناسبی برای خرید است. با توجه به مشکلات خرید حضوری و پاندمی موجود می توانید با خرید آنلاین محصول موردنظرتان را از میان هزاران محصول موجود در طرح ها و اندازه های مختلف انتخاب کنید و آن را به سادگی درب منزل دریافت نمایید .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو