روزی که گل گدوت تهدید شد/ ماجرای پرخاشگر بودن زن شگفت‌انگیز

منبع: ایران آرت

126

1400/1/18

21:40


هالیوود ریپورتر جزئیات درگیری گل گدوت با جاس ویدن در پشت صحنه "لیگ عدالت" را فاش کرده است.

ایران آرت: حواشی "لیگ عدالت" (Justice League) نقطه‌ی پایان ندارد. "ری فیشر" بازیگر نقش "سایبورگ" در این فیلم ابرقهرمانی دی‌سی و برادران وارنر در طول سال گذشته چند بار مشکلات فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های این پروژه با کارگردانی "جاس ویدن" پس از جدایی "زک اسنایدر" را شرح داده بود، اما در مصاحبه‌ی تازه‌ای با "هالیوود ریپورتر" جزئیات بیشتری در این زمینه مطرح کرده است. در این گفتگوی مفصل، فیشر ادعا می‌کند که ویدن با "گل گدوت" بازیگر نقش "زن شگفت‌انگیز" وارد مشاجره شده است.

گدوت دسامبر گذشته گفته بود که تجربه‌ی خوشایندی با ویدن نداشته، اما "هالیوود ریپورتر" به نقل از یک "منبع آگاه" می‌نویسد گدوت نگرانی‌هایی در مورد فیلمبرداری مجدد صحنه‌های "لیگ عدالت" داشته.

"هالیوود ریپورتر" ادعا می‌کند که "بزرگ‌ترین برخورد… زمانی اتفاق می‌افتد که ویدن گدوت را وادار می‌کند دیالوگ‌هایی که دوست نداشته را به زبان آورد، او را تهدید کرده که به بازیگری او لطمه وارد خواهد کرد و اظهارات ناخوشایندی در مورد "پتی جنکینز" کارگردان "زن شگفت‌انگیز" (Wonder Woman) بیان کرده. فیشر نمی‌پذیرد که در خصوص این مشاجره با گدوت اظهار نظر کند، اما یکی از شاهدین در محل فیلمبرداری که بعدها در تحقیقات [وارنرمیدیا] مشارکت کرده، می‌گوید پس از آن برخورد، "جاس افتخار می‌کرد که گل را سر جای خود نشانده. او به گدوت گفت که نویسنده‌ی فیلم است و بازیگر باید خفه شود و جملاتش را بگوید و [اگر بخواهد] می‌تواند کاری کند که در فیلم احمقانه به نظر برسد.""

30نما نوشت یکی از منابع دیگر به این نشریه می‌گوید مشکل گدوت با "پرخاشگرتر بودن شخصیتش در این فیلم نسبت به "زن شگفت‌انگیز" بوده است. در این گزارش آمده است که گدوت و جنکینز با ویدن مخالفت می‌کنند، و این ستیز آن‌ها سبب برگزاری جلسه‌ای با "کوین سوجیهارا" مدیر عامل وقت برادران وارنر شده است. گدوت به "هالیوود ریپورتر" می‌گوید: "من مشکلات خودم را با [ویدن] و برادران وارنر داشتم و به موقع آن‌ها را برطرف کردم."

در بخش‌هایی از این گزارش مشاجره‌ی فیشر با ویدن و مدیران برادران وارنر هم شرح داده شده است. یکی از اختلاف نظر‌های میان فیشر و "جف جانز" مدیر استودیو در مورد ظاهر جسمانی شخصیت "سایبورگ" بوده است. جانز به فیشر می‌گوید باید "شخصیت را کمتر به فرانکنشتاین و بیشتر به "کازیمودو" مهربان [داستان "گوژپشت نتردام"] شبیه کند."

"هالیوود ریپورتر" می‌نویسد جمله‌ی معروف "بویا" (Booyah) شخصیت "سابورگ" در کات ویدن سرچشمه‌ی دیگری از تنش بوده است: "فیشر می‌گوید جانز با [زک] اسنایدر تماس گرفته و او تمایلی نداشته که هیچ‌گونه تکیه کلامی در فیلم باشد. ویدن از این واژه به عنوان یک "ایستر اگ" در کات خودش استفاده و اوضاع را مدیریت کرد. اما نمایندگان جانز می‌گویند استودیو معتقد بود که واژه‌ی "بویا" [حس] "لحظه‌ی جذاب همیاری" [را منتقل می‌کند.]""

فیشر در این مصاحبه می‌گوید اضافه شدن این تکیه کلام به لایو-اکشن "لیگ عدالت" یادآور شخصیت‌های سیاه‌پوستی مانند "گری کولمن" و "جیمی واکر" بوده که در فرهنگ عامه تکیه کلام‌های خاص خودشان را داشته‌اند. او معتقد است با توجه به اینکه هیچ‌یک از دیگر شخصیت‌های "لیگ عدالت" تکیه کلامی نداشتند، به زبان آوردن این واژه عجیب به نظر می‌آمد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو