بولتون: لغزش به سوی تسلیم آغاز شده است

منبع: برترین ها

103

1400/1/18

23:19


مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران ترامپ در توییتی تلاش آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای را "لغزش طولانی به سوی تسلیم" خواند.

ایسنا: مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران ترامپ در توییتی تلاش آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای را "لغزش طولانی به سوی تسلیم" خواند.

جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران دونالد ترامپ روز چهارشنبه در توییتی نوشت: لغزش طولانی به سوی تسلیم آغاز شده است. ایران و آمریکا گفت‌وگوها درخصوص احیای برجام که به طرز وحشتناکی در مجبور کردن ایران برای ترک همیشگی و غیرقابل بازگشت جاه‌طلبی‌های هسته‌ایش شکست خورده بود را آغاز کرده‌اند. یک توافق اصلاح شده تنها به هزینه ما برای ایران زمان می‌خرد.

بولتون: لغزش به سوی تسلیم آغاز شده است

به گزارش ایسنا، دور اول گفت وگوها میان ایران و ۱+۴ در قالب کمیسیون مشترک با هدف رفع موانع اجرای برجام و برداشته شدن تحریم های ایران روز گذشته در وین برگزار شد که به گفته معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سازنده بوده است.

طبق توافق صورت گرفته، دو نشست کارشناسی موازی میان اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی های فنی در حوزه رفع تحریم و هسته‌ای تشکیل شد. این نشست های کارشناسی قرار است به بحث و رایزنی در خصوص جنبه‌های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم ها و مسائل هسته ای بپردازند و نتیجه بحث های خود را به کمیسیون گزارش نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو