بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۰ را ببینید

بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۰ را ببینید


282

1400/1/19

02:07


بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۰ را ببینید

بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ و بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند ویژگی هایی باید داشته باشند که صرفا برند معروف بودن، دال بر محبوب بودن آن ها نیست. پخش بو و ماندگاری بالا، یکی از خصیصه های اصلی بهترین ادکلن های مردانه سال است که فروش بالایی را معمولا تجربه می کنند. بهترین ادکلن های مردانه سال معمولا از برندهایی هستند که برای ۴ فصل، گزینه های جذابی برای آقایان شیک پوش مشکل پسند دارند. نت های خنک مخصوص روز های گرم نیمه اول سال است و رایحه های شیرین و گرم برای روز های سرد نیمه دوم سال استفاده می شود.

حتما بخوانید : ۲۰ برند از بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۱۹

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به بهترین ادکلن های مردانه سال. اگر شما نیز مصرف کننده این محصولات در سال های اخیر بودید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: عطر های سلبریتی های ایرانی ؛از عطر مهران مدیری تا نوید محمد زاده و هدیه تهرانی

لیستی از بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰

حتی افرادی که تخصص و اطلاعات خوبی درباره دنیای پر هیجان پرفیوم  ها ندارند، معمولا از فهرست بهترین ادکلن های سال که توسط مجلات معروف مد و لباس به خصوص اینفلوئنسرها و فشن بلاگرها ارائه می شود استفاده می کنند تا از آن ها برای هدیه به دوستان و آشنایان و همسر استفاده کنند. عطر های مخصوص ماه تولد و ادکلن هایی که شیشه های فریبنده و رایحه های اغوا کننده دارند و با تبلیغ سلبریتی ها نیز همراه شده است، معمولا در لیست انتخاب های مشکل پسند ها قرار می گیرد.

البته هستند ادکلن هایی که نه به خاطر کیفیت فوق العاده بلکه به دلیل تبلیغ سلبریتی ها در فهرست پر فروش های سال قرار می گیرند. مثل CR7 کریستیانو رونالدو مهاجم سرشناس یوونتوس.

بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند

با این حال نباید فراموش کرد که خرید عطر و  ادکلن از مراکز معتبر که مجوز دارند سبب می شود تا از خرید محصولات قلابی که مشکلات پوستی و تنفسی برای شما و عزیزان شما ایجادمی کند، پرهیز کنید. به این موضوع دقت کرده و از خرید این محصولات از طریق کانال های غیر معتبر به خصوص در شبکه های اجتماعی، اجتناب فرمایید.

هشتگ PERFUME در اینستاگرام کلکسیونی هیجان انگیز از نظرات و دیدگاه های میلیون ها شهروند دهکده جهانی درباره محصولات خوش بو است که اطلاعات خوبی را در اختیار مشتریان این کالاهای دنیای مد قرار می دهد.

ادکلن های مردانه سال باید به BURBERRY TOUCH EAU DE  TOILETTE

از دیگر ادکلن های مردانه سال باید به BURBERRY TOUCH EAU DE  TOILETTE هم اشاره کنیم که برای سنین مختلف توصیه شده و یک صد میل خوش بو با رایحه های تمییز برای روز های گرم سال  است.

بربری را در نظر داشته باشید که از مطرح ترین برندهای لاکچری جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی بود.

دکلن های مطرح سال حتما BURBERRY BRIT EDU DE TOILETTE

یکی از ادکلن های مطرح سال حتما BURBERRY BRIT EDU DE TOILETTE است. برای آقایانی که دنبال جذابیت و ساختارهای پیچیده رفتاری هستند، گزینه خوبی است. حسی از بلوغ و ریزبینی را القا می کند و به قول عطر بازها، بویی ماندگار و به شدت مردانه دارد. عطری دختر پسند و محبوب بانوان جوان که برای همسران و دوستان آقایان آن ها گزینه خوبی برای محل کار است و رایحه های تیز و تند ندارد.

حتما بخوانید: فشن بلاگر کیست و چه میکند؟

دنیای سحرانگیز جورجیو آرمانی

آقایانی که محصولات فوق العاده و شیک برند ایتالیایی جورجیو آرمانی را امتحان کرده اند، احتمالا از کلکسیون پرفیوم و ادو پرفیوم جورجیو آرمانی نیز استفاده کردند. محصول آکوا دی جیو (ACQUA DI GIO) از GIORGIO ARMANI احتمالا یکی از انتخاب های آقایان مشکل پسند شیک پوش باشد. رایحه پایانی شیرین داشته و اما گزینه خوبی برای روز های گرم نیمه نخست سال است تا حس هیجان انگیزی از یک اسپری خوش بو با ماندگاری مطلوب را در اختیار داشته باشید.

کلکسیون پرفیوم و ادو پرفیوم جورجیو آرمانی

جدید ترین محصولات جورجیو آرمانی در سال ۲۰۲۱ میلادی را در سایت آن دنبال کنید.

محصول ACQUA DI GIO

محصول ACQUA DI GIO که در سال نود و شش میلادی عرضه شد یکی از محبوب های مردانه بود. بیست سال بعد نیز نسخه آقایان ارائه شده و در شش سال پیش نیز پرفیوم ACQUA DI GIO با شیشه مشکی روانه بازار شد.  عطری خنک که آن را اقیانوسی با نت های چوبی تفسیر کردند که شیک و سنگین است و نت های دریایی کنترل شده دارد.

سن لورن فرانسوی

ایو سون لون مدل L’HOMME LIBRE EDU از بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ میلادی بود. محبوب محصولات لاکچری فرانسوی ها که بوی خنک و شیکی دارد و برای نیمه اول سال پیشنهاد می شود. ادو تویلت مردانه با حجم صد میلی، طراوت قدرتمندی دارد. عطری شیک و با درپوشی که لوگو ایو سون لوران روی آن درج شده است.

ایو سون لون مدل L’HOMME LIBRE EDU از بهترین ادکلن های مردانه 2020

از بهترین ادکلن های مردانه تابستانی

برند KENNETH COLE REACTION COLOGNE را باید واقعا یکی از بهترین گزینه های برای آقایان شیک پوش در فصل تابستان دانست. رتبه ۴٫۱۰ از ۵ در نظرسنجی برترین سایت های معرفی ادکلن جهان در سال  ۲۰۲۰ میلادی نشان داد که این محصول، انتخاب مطلوبی است. این محصول در گروه معطر و میوه ای قرار دارد و رایحه خنک را القا می کند.

سایت های معرفی ادکلن جهان در سال  2020

محصولات نائوتیکا

از پر فروش ترین ادکلن های مردانه سال می توان به محصولات NAUTICA اشاره کرد. سری NAUTICA VOYAGE تجربه ای فراموش نشدنی را برای آقایان به ارمغان می آورد و برای روز های گرم و آفتابی نیمه اول سال، با رایحه های شیک و تمیز و خنک میوه ای، حس سرزندگی و نشاط را القا خواهد کرد.

از پر فروش ترین ادکلن های مردانه سال می توان به محصولات NAUTICA

شرکت تولید کننده این محصول، در سال ۱۹۸۳ میلادی در نیویورک کار خود را آغاز کرد و محصولات پر فروشی دارد که کلکسیون اکسسوری ها و محصولات عطر ولباس آن را در سایت NAUTICA.COM دنبال کنید.

هوگو باس: انتخاب شیک پوش ها

برند HUGO BOSS به اندازه کافی در دنیای عطر، برند مطرحی است که نیاز به توضیح اضافی ندارد و جای تعجب نیست که این برند هم چنان در فهرست پر فروش ترین ادکلن های سال مردانه قرار دارد. محصول HUGO BOSS HUGO: A COOL PERFUME با بوی کلاسیک و شیشیه آبی خوش تراشش هم چنان مورد علاقه بسیاری از خانم ها برای  هدیه به شوهران و دوستان شیک پوششان هست.

پر فروش ترین ادکلن های سال مردانه برند HUGO BOSS

از مد نمی افتد و بسیار خوش بو و رایحه های دوست داشتنی با سطح ماندگاری بالا دارد. رایحه های پایانی ان ترکیبی از ریحان و لیمو ترش است تا در روز های گرم سال، حس شادابی داشته باشید. خانه مد هوگو باس یک شرکت آلمانی مطرح در حوزه محصولات لاکچری است که در سال ۱۹۲۴ در شهر متزینگن آلمان کار خود را آغاز کرد و از برندهای سرشناس ژرمن ها در حوزه فشن است.

محصولات سال ۲۰۲۱ این برند لاکچری محبوب اروپایی ها را در سایت HUGOBOSS.COM دنبال کنید.

ادکلن های دیویداف

از  برند هایی که جدیدا در فهرست بهترین ادکلن های مردانه و پر فروش ترین عطر های مردانه سال قرار گرفته، برند DAVIDOFF است. محصول COOL WATER BY DAVIDOFF دویست میلی لیتر، به خوبی نشان می دهد که با محصولی خوش بو و خنک برای روز های گرم نیمه نخست سال مواجه هستیم.

برای افرادی  که در مناطق گرم جنوبی و شمالی ایران زندگی می کنند، توصیه می شود. حس و حال فلفلی و البته کمی تند دارد که نشان از حضور نت های شگفت انگیز فلفلی در رایحه پایانی این محصول است. برای یک شب فراموش نشدنی در کنار دوستان خود در روز های گرم سال، کول واتر دیویداف را در نظر داشته باشید.

پر فروش ترین عطر های مردانه سال قرار گرفته، برند DAVIDOFF

این برند عطر سوئیسی محصولات اکسسوری شیک دیگری هم دارد که در سایت ZINODAVIDOFF.com دنبال کنید.

جولان دولچه گابانا

هر جای نامی از بهترین های عطر و لباس و اکسسوری است، نام دولچه و گابانا به چشم می خورد. در فهرست بهترین ادکلن های مردانه سال و بهترین ادکلن های پر فروش مردانه سال و بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند سال می توان کلکسیونی از محصولات فریبنده D&G را در نظر داشت.

محصول DOLCE & GABBANA BY DOCLE & GABBANA از بهترین انتخاب سال ۲۰۲۰ میلادی شیک پوش ها و لاکچری گردها بود. نت هایش معجونی از تنباکو، حس سنگین اسطوخودوس و لیموترش است تا مردانگی را فریاد زده و حس اغواگری را ترغیب کند.

محصول DOLCE & GABBANA BY DOCLE & GABBANA از بهترین انتخاب سال 2020 میلادی

عطری وسوسه انگیز با رایحه های خنک و ماندگاری عالی برای مشکل پسندها که برای قرارهای ملاقات مهم در سال کرونایی ۲۰۲۱ میلادی و به بعددر نظر داشته باشید. دی اند جی همیشه پیشنهادهای وسوسه انگیز دارد. خانه مد آن ها را با محصولات جدید سال ۱۴۰۰ شمسی در نشانی  store.docegabbana.com   دنبال کنید.

ادکلن اوشر

از برند های کم تر شناخته شده ای که راه خود را در فهرست بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند باز کرده  است، برند USHER است. محصول USHER FOR MEN EAU DE TOILETTE SPRAY  یک صد میلی، ترکیبی شگفت انگیز از آناناس و فلفل سفید و گل شاه پسند ارائه کرده معجوبی تمییز و شیک برای حس مردانه است. برای آن  ها که جذابیت مردانه را می پسندند، این گزینه خوبی است. محصولات دیگر این  برند را در اینستاگرامش یعنی https://www.instagram.com/usher دنبال کنید.

فهرست بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند باز کرده  است، برند USHER

گزینه عالی کلوین کلین

از برند های مطرح دنیای پرفیوم که معمولا ردپایش در فهرست بهترین ادکلن های مردانه و زنانه دیده می شود، CALVIN KLEIN است. محصول OBSESSION BY CALVIN KLIEN از بهترین ادکلن های مردانه سال است که قدرت محسور کننده یک مرد شیک پوش و جذاب را به نمایش می گذارد. بسته بندی زیبا داشته و قیمت مناسب و  البته با سطح ماندگاری بالا که برای  هدیه به آقایان توصیه می شود.

فهرست بهترین ادکلن های مردانه و زنانه دیده می شود، CALVIN KLEIN

محصولات سال  ۲۰۲۱ میلادی این برند مطرح آمریکایی را در سایت CALVINKELIN.com دنبال کنید. دفتر مرکزی این تولید کننده محصولات لاکچری در شهر نیویورک پایتخت مد آمریکای شمالی قرار دارد.

حتما بخوانید: داستان فشن ویک نیویورک

داستان رایحه های قدرتمند و ماندگار بولگاری

داستان بولگاری تمامی ندارد. از پرفیوم تا کیف و کفش و لباس تا  اکسسوری، شاهد حضور تاریخ  ساز بولگاری هستیم. عین تیفانی، بولگاری، محبوب مشکل پسندها و شیک پوش ها در چهار فصل سال است. از بهترین ادکلن های مردانه سال می توان به محصول BVLGARI  AQUA POUR HOMME BY BVLGARI اشاره کرد.

بهترین ادکلن های مردانه سال محصول BVLGARI  AQUA POUR HOMME BY BVLGARI

ماندگاری بالا و پخش عالی، مزیت منحصر به فرد محصولات بولگاری است که در بسیاری از کامنت های معتادان دنیای خوش بو ها در سایت های مطرح به چشم می خورد. دوام زیاد این محصول سبب شده تا انتخاب مطلوبی برای هدیه باشد. شیشه شیک با رنگ آبی نفتی اش حس مردانگی را القا می کند. اسپری کوچک ان حس نشاط و شادابی می دهد و فضا را تسخیر خواهید کرد. این گزینه ۱۵۰ میلی را در نظر داشته باشید.

ادکلن بولگاری نایس ، بولگاری جاسمین، آکوا پور هوم و بلک و صورتی آن در سال های اخیر در فهرست پر فروش های این برند محبوب ایتالیایی قرار گرفته است که از سال ۱۸۸۴ میلادی تا به امروز در فهرست محبوب لاکچری گردها دیده می شود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی

مخاطبان گرامی

اگر شما هم امسال یا سال های اخیر، بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند را خریداری کرده و هدیه کرده اید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق تلگرام در اختیار دوستان شیک پوش خود قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو