مدگردی با هدیه بازوند : روژان سریال نوروزی نون خ

مدگردی با هدیه بازوند : روژان سریال نوروزی نون خ


529

1400/1/19

02:07


مدگردی با هدیه بازوند : روژان سریال نوروزی نون خ

هدیه بازوند متولد بیست و هفتم مرداد ماه سال شصت و شش در بندرعباس بوده و در رشته معماری، تحصیل کرده است. هدیه بازوند در سریال نوروزی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش روژان خانزاده، هنرنمایی کرد. او در این سریال نوروزی پربیننده سال های اخیر، به عنوان دختر نورالدین، همسر مهیار، عروس کیوان و فریده و خواهر مرجان، شیرین و کژال ظاهر شد. هدیه بازوند، مجرد است و فرزندی ندارد و تحصیلات آکادمیک هنری هم ندارد.

هدیه بازوند، اصلیت کوردی ندارد اما بازی درخشان وی در این سریال تلویزیونی نوروزی سبب شده تا حس و حال یک دختر اصیل کورد را در ذهن  مخاطبان زنده کند. هدیه بازوند برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی حضور داشته و در فیلم سینمایی «آنجا همین ساعت» به کارگردانی سیروس الوند نیز نقش آفرینی کرده است. فیلم هشتگ خاله سوسکه نیز از دیگر آثار  این هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون ایران است.

در این گفتار مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، گشتی زدیم در کلکسیون مد و لباس این  هنرپیشه خوش استایل تلویزیون ایران تا با سلیقه هدیه بازوند در انتخاب لباس هایی با طرح و رنگ های مختلف آشنا شویم. اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی و انتخاب پوشش این هنرپیشه تلویزیون دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: استایل های نوروزی: از الناز تا مهنار

هدیه بازوند و لباس اقوام

هدیه بازوند و لباس اقوام

یکی از موضوعاتی  که سبب شده تا در چند ماه اخیر، میزان جست و جوی ایرانیان درباره لباس های جذاب و رنگارنگ مردمان کورد افزایش یابد، لباس های دوست داشتنی پر زرق و برق و زیبایی است که دختران نورالدین خانزاده در ۳ فصل سریال بر تن داشتند. لباس کورد، از جمله پوشش های خوش دوخت و برازنده اقوام ایرانی است که مخاطبان زیادی در سراسر کشور دارد و رد پای آن را گاها در فیلم ها و سریال های تلویزیونی در ۳۰ سال اخیر شاهد بودیم.

کلکسیون لباس های خوش دوخت و رنگارنگ هدیه بازوند و خواهرانش در فصل دوم سریال نوروزی نون خ

(کلکسیون لباس های خوش دوخت و رنگارنگ هدیه بازوند و خواهرانش در فصل دوم سریال نوروزی نون خ)

سلفی آینه ای سمت راست که هدیه بازوند

(در سلفی آینه ای سمت راست که هدیه بازوند در سال ۹۸ در اینستاگرامش منتشر کرد، علاقه خاص خود را به مونوکروم مشکی و استایل های ساده نشان می دهد. )

از کلکسیون لباس های درخشان هدیه بازوند و خواهرانش در نون خ و عکسی از استایل او در پشت صحنه سریال

(از کلکسیون لباس های درخشان هدیه بازوند و خواهرانش در نون خ و عکسی از استایل او در پشت صحنه سریال)

هدیه بازوند به  عنوان یکی از ۴ دختر نورالدین خانزاده در سریال نوروزی نون خ، در قسمت های مختلف این سریال، لباس های بلند و رنگارنگ کوردی را بر تن دارد که یکی از نقاط با اهمیت در این سریال نوروزی محسوب می شود. مخاطب ایرانی، امروزه در تیررس مد و لباس فرنگی و کژوال هایی است که در خیابان و فیلم ها و سریال ها در قامت مردان و زنان قشر متوسط و لاکچری گرد، مشاهده می کند و بعضی نیز مثل شلوار های پاره محبوب این روزها، تناسبی با فرهنگ و مرام ایرانیان ندارد.

لباس های هدیه بازوند

اما لباس اقوام که طرح و  رنگ و دوختش، الهام گرفته از یک فرهنگ اصیل است، می تواند چشم ها را خیره و نظرها را به سمت خود جلب کند.

لباس های فاخر اقوام ایرانی در طراحی استایل

انتظاری که از جشنواره مد و لباس فجر بهمن ماه هر ساله وجود دارد، ترغیب ایرانیان به استفاده از لباس های فاخر اقوام ایرانی در طراحی استایل است که امیدواریم با فرهنگ سازی سریال هایی چون نون خ، حمایت از طراحی و کاربرد لباس اقوام ایرانی در فرهنگ پوشش ایرانیان عصر ۱۴۰۰، افزایش یابد.

هدیه بازوند با پوشیدن لباس های فاخر مردمان دیار کورد

هدیه بازوند با پوشیدن لباس های فاخر مردمان دیار کورد، در جذابیت های بصری سریال افزوده است. همسر مهیار، در قسمت های مختلف سریال، پوشش متفاوتی را بر تن دارد که در کنار لباس های رنگارنگ خواهرانش و دیگر بانوان سریال، روایتی طنز و رنگارنگ از سبک زندگی اهالی یک روستا را در قالب تلویزیون، ارائه می دهد.

(وقتی روژان خانزاده ، عروس می شود

(وقتی روژان خانزاده ، عروس می شود)

حتما بخوانید: همه چیز درباره استایل الناز گلرخ : فشن بلاگر معروف ایرانی

هدیه بازوند در سال 99 و در حین ساخت فصل سوم سریال نوروزی نون خ

هدیه بازوند در سال ۹۹ و در حین ساخت فصل سوم سریال نوروزی نون خ، شماری از پرتره های قدیم و جدیدش را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. مثل هدیه تهرانی، به دنبال تیپ های مینیمال و آرایش های غیر غلیظ و سبک است. جنجال آفرین مثل دیگر سلبریتی های سینما و تلویزیون نیست و با وجود میمیمک چهره جذاب و استایل مطلوب، از قدرت لباس های آنچنانی که در اینستاگرام شماری از سلبریتی های ایرانی دیده می شود، برای جذب لایک و مخاطب استفاده نکرده است.

از کلکسیون لباس های کژوال هدیه بازوند بازیگر نقش روژان سریال نون خ

(از کلکسیون لباس های کژوال هدیه بازوند بازیگر نقش روژان سریال نون خ)

هدیه بازوند در طراحی استایل و لباس مجلسی نیز از قاعده طراحی استایل ساده و شیک استفاده می کند. حتی برای زمانی که برای نخستین  بار در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرد و روبروی مهران مدیری در برنامه دورهمی نشست نیز از یک تیپ مونوکروم مشکی استفاده کرده که قدرت خاصی را به شخص این تنتالیته، القا می کند.

هدیه بازوند در طراحی استایل و لباس مجلسی نیز از قاعده طراحی استایل ساده و شیک

حتما بخوانید : ۲۰ ماسک صورت ماست و فواید بی نظیر که نمی دانستید

نگاه کنید که چگونه رنگ سفید توانسته کنتراست زیبایی  را در طراحی لباس هدیه بازوند خلق کند و تیپی موقر را به ارمغان بیاورد که تناسب خوبی با سن و قد و رنگ پوست او دارد.

نوع طراحی مو و آرایش چهره محبوب هدیه بازوند

(نوع طراحی مو و آرایش چهره محبوب هدیه بازوند در سال ۹۸ را در پرتره های بالا مشاهده می کنید)

تصویر لباس برازنده هدیه بازوند در نقش روژان

(این عکس، تصویر لباس برازنده هدیه بازوند در نقش روژان در قسمت های اول فصل نخست سریال نون خ است که ما را با تاج و اکسسوری لباس های فاخر اقوام کورد ایران آشنا میکند)

پوشش جالب هدیه بازوند در فصل اول سریال نون خ

(پوشش جالب هدیه بازوند در فصل اول سریال نون خ. )

(استایل های هدیه بازوند در سال 97

(استایل های هدیه بازوند در سال ۹۷)

گفته شده که لباس های باشکوه و رنگارنگ زنان کورد که با پارچه های گران قیمت پر زرق و برق دوخته و تولید می شود، در روستاگردی در مناطق کورد نشین ایران، قابل مشاهده بوده و آمیخته ای از هنر و فرهنگ بومی و مصداقی از فرهنگ پرافتخار ایران زمین به شمار می رود. یکی از زیبایی های گردشگری ایران در این منطقه، تماشای عروسی ها و لباس هایی که زنان و مردانش بر تن دارند و روایتی از آن را در طراحی های استایل دوست داشتنی روژان در سریال نوروزی نون خ و این گفتار، دیدیم.

به هر حال، یکی از روش های حفظ سنت ها، باورها و اندیشه ها در یک فرهنگ، احترام به لباس اقوام و صنایع دستی آن و تلاش برای افزایش کاربرد آن در سبک زندگی مردمان عصر مدرن است. لباس های مفهومی بسیاری را می توان با الهام از لباس های اقوام ایرانی به خصوص پوشش های موقر مردمان دیار کرد نشین، تولید و در اختیار نسل های امروز و آینده قرار داد.

امیدواریم سریال ساز های نوروزی سیما، به تنوع فرهنگ و لباس و استایل مردان و زنان اقوام ایرانی ، بیش  از پیش توجه کنند و از رسانه مد و لباس، به عنوان ابزاری قدرتمند برای توسعه فرهنگ و صنعت سینما و سریال سازی ایرانیان مثل کره جنوبی، استفاده کنند.

آدرس پیج اینستاگرام هدیه بازوند

http://bia2safa.net/goto/web/url/2403125

حتما بخوانید: همه چیز درباره لباس اقوام ایرانی: از کاربافی تا خوس دوزی

مخاطب گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره استایل های کژوال و شیک و جذاب هدیه بازوند در سریال نون خ و سبک زندگیش دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال  کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو