سفر به آرژانتین و تخمین هزینه های مختلف توریست ها در این کشور

سفر به آرژانتین و تخمین هزینه های مختلف توریست ها در این کشور


منبع: آرگا

98

1400/1/19

21:04


در راهنمای سفر به کشور آرژانتین اطلاعات جامعی را درباره هزینه های جاری این کشور در اختیار شما قرار می دهیم این کشور یکی از کشورهای پر هزینه برای سفر است اما با یک برنامه ریزی درست می توانید در هزینه های جاری خود صرفه جویی کنید این کشور با وجود جاذبه های تفریحی و گردشگری خود از جذابیت های زیادی برخوردار است.

آرژانتین از جمله کشورهای پر جاذبه دنیا است کشوری با غنای فرهنگی و تاریخی بالا که هر ساله علاقه مندان و گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود می کشاند این کشور دارای شهرهای بسیار زیبایی است و از مهم ترین جاذبه های گردشگری آن می توان به موزه ها و جاذبه های طبیعی و تفریحی آن اشاره کرد وجود تفریحات گوناگون در این کشور موجب شده است تا به یکی از مقاصد گردشگری مهم دنیا تبدیل شوند. این کشور در شمار هشتمین کشورهای محبوب و پر جاذبه دنیا است بی شک هر گردشگری با سفر به این کشور لذت نشستن در کافه های بوینس آیرس را تجربه کرده است اما باید بدانید که زیبایی های آرژانتین تنها در این کافه ها خلاصه نمی شود و شما می توانید از چشم اندازهای زیبای دیگری همچون آبشار‌های ایگواسو و یخچال های طبیعی آن بازدید کنید همه این جاذبه های شگفت انگیز می تواند برای گردشگران و علاقه مندان جذابیت داشته باشد شما علاقه مندان و گردشگران اگر می خواهید با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا شوید می توانید در ادامه این بخش همراهما باشید و اطلاعات بیشتری را درباره این کشور کسب کنید.

راهنمای سفر به آرژانتین:

در طی سفر به این کشور هزینه هایی برای شما وجود دارد که با یک برنامه ریزی درست و حساب شده می توانید این هزینه ها را کنترل کنید از مهم ترین هزینه های جاری در طی سفر هزینه های اقامت است با توجه به اینکه این کشور هتل های لاکچری زیادی دارد می توانید هزینه های مختلفی را برای آن محاسبه کنید که در ادامه این هزینه ها را برآورد می کنیم.

 

سفرهای خارجی در آرژانتین

هزینه هتل ها:

هتل ها در بیشتر شهرهای این کشور وجود دارند و خدمات رفاهی مهمی را برای آن ها ارائه می دهند میانگین هزینه هایی که برای هتل ها در نظر گرفته می شود ۸۰ تا ۱۰۰ پزو برای اقامت در اتاق های خوابگاهی در یکی از شهرهای این کشور است همچنین اگر قصد دارید اتاق های خصوصی را رزرو کنید می توانید همین هزینه را پرداخت کنید. در برخی از شهرهای گران تر هزینه های هتل ۴۱۵ پزو در نطر گرفته می شود بسیاری از گردشگران نیز در سفرهای خود به این منطقه از خانه های محبوب محلی استفاده می کنند اقامت در این هتل ها یک هفته است و در برخی از موارد نیز می توانید ۳ وعده غذایی داشته باشید.

هزینه های رفتن به آرژانتین

هزینه غذا:

یکی دیگر از هزینه های جاری در طی سفر به آرژانتین هزینه هایی است که صرف خورد و خوراک می شوند جالب است بدانید که هزینه های غذا در این کشور هر ماه ۳۰ درصد افزایش دارد اگر می خواهید به طور میانگین در یکی از رستوران های ارزان قیمت این کشور غذا میل کنید باید ۹۰ پزو را در نظر بگیرید اما اگر می خواهید غذایی بهتر میل کنید باید مبلغ ۳۲۰ پزو را پرداخت کنید. برخی از افراد مواد غذایی اولیه را به طور کلی خریداری می کنند که هزینه این مواد اولیه برای یک هفته ۳۷۰ پزو است همچنین برای هزینه آشامیدنی نیز باید ۱۴ تا ۲۸ دلار را در نظر بگیرید.

هزینه حمل و نقل:

ارائه خدمات در شرکت های اتوبوس رانی این کشور نیز مناسب است برخی از اتوبوس های این کشور که گران قیمت هستند و برای مسافت های طولانی خدمات ارائه می دهند دارای اینترنت های پر سرعت نیز می باشند همچنین غذا و دیگر امکانات نیز در این اتوبوس ها ارائه می شوند قطارهای بین شهری نیز هزینه های ۲۶۰۰ پزو را دریافت می کنند این قطارها محبوبیت زیادی دارند و مسیرهای طولانی را می توانید با استفاده از این قطارها طی کنید.

راهنمای سفر به آرژانتین

هزینه تفریح:

هزینه هایی که برای گشت و گزار و تفریح در این کشور پرداخت می کنید دسته ای دیگر از هزینه های جاری شما می باشند اغلب هزینه های تفریح و گشت و گزار در این کشور گران می باشند و تنها زمانی می توانید از پس این هزینه ها برآیید که یک برنامه ریزی درست برای آن داشته باشید بهتر است برای سفر به این منطقه تورهای گردشگری را انتخاب کنید تورهای این منطقه ۳ تا ۴ روزه هستند و هزینه ۳۹۰۰ پزو را دریافت می کنند. همچنین اگر قصد دارید تا از تورهای یک روزه برای سفر به این منطقه استفاده کنید باید هزینه ۱۵۶۰ پزو را در نظر بگیرید همچنین اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی و فرهنگی هستید برای ورود به موزه ها باید هزینه ۱۵ تا ۶۰ پزو را پرداخت کنید.

گشت و گزار در آرژانتین

مکان های دیدنی آرژانتین:

شما علاقه مندان در سفر به کشور آرژانتین می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی بازدید کنید از مهم ترین جاذبه های این کشور می توان به بوینس آیرس اشاره نمود این شهر دارای جذابیت های فرهنگی بسیار زیادی است تفریحات شبانه در این شهر بسیار فوق العاده است و جذابیت های ویژه ای دارد این شهر دارای رسم و رسوم رایجی است که بهتر است از آن بازدید کنید.

آبشارهای ایگواسو نیز از دیگر جاذبه های مهم این کشور است یخچال های طبیعی پریتو مورنو یکی از مهم ترین یخچال های دنیا است از دیگر تفریحات این کشور می توان به تماشای نهنگ ها اشاره کرد. نگاهی به دیدنی های آرژانتین در لینک می تواند شما را با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو