تزیین آشپزخانه با نمد و خلاقیت های رنگی و شیک

تزیین آشپزخانه با نمد و خلاقیت های رنگی و شیک


منبع: دکوراسیون

1,126

1400/1/19

22:32


تزیین آشپزخانه با نمد

به کمک نمد وسیله های تزیینی و کاربردی زیادی طراحی می شوند و شما می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای آشپزخانه منزل تان از مدل های تزیین آشپزخانه با نمد ایده بگیرید و در این بخش از منزل تان فضایی جالب و ایده آل را ایجاد نمایید.

مدل های تزیین آشپزخانه با نمد

به کمک نمد وسایل تزیینی مختلفی را می توانید برای آشپزخانه منزل تان بسازید و شما می توانید برای دیزاین این وسایل تزیینی از نمدهای رنگی استفاده نمایید. در ادامه ایده هایی برای دیزاین آشپزخانه با نمد را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل تزیین آشپزخانه با نمد

دیزاین آشپزخانه با نمدهای رنگی

تزیین یخچال به کمک نمد یکی از رایج ترین انواع تزیینات است و اگر شما در زمینه ساخت وسایل تزیینی با نمد مهارت دارید می توانید میوه ها و انواع خوراکی های فانتزی و زیبا را به کمک نمدهای رنگی طراحی کنید سپس آن ها را روی درب یخچال نصب نمایید توجه داشته باشید که وسایل تزیینی را باید به صورتی روی درب یخچال بچسبانید که رنگ و طرح آن ها تا حدودی با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند. برای تزیین دستگیره درب یخچال نیز می توانید از نمد رنگی با اشکال مختلف استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید جاحوله ای را به کمک نمد بسازید و آن را روی دیوار نصب نمایید توجه داشته باشید که جاحوله ای نمدی را بهتر است در مکانی مناسب نصب نمایید تا فضای آشپزخانه شلوغ به نظر نرسد.

اجرای دکوراسیون داخلی

در صورت تمایل می توانید میوه ها و عروسک های نمدی را در سایزهای مختلف طراحی نمایید سپس آن ها را روی نخ نامرئی نصب کنید و نخ را روی دیوار آشپزخانه نصب نمایید تا فضای آشپزخانه دیزاینی متفاوت داشته باشد.

تزیین آشپزخانه با نمد

 

تزیینات آشپزخانه با نمد

تزیین جالب آشپزخانه به کمک نمد

تزیین زیبا آشپزخانه با نمد

طراحی آشپزخانه با نمد

طراحی شیک آشپزخانه با نمد

دیزاین آشپزخانه به کمک نمد

تزیینات آشپزخانه با نمد

تزیین آشپزخانه

تزیینات زیبا آشپزخانه به کمک نمد

تزیین خلاقانه آشپزخانه با نمد

مدل های تزیین آشپزخانه به کمک نمد

ساخت آویز به کمک نمد یکی از انواع ایده های جالب و خلاقانه می باشد و شما می توانید آویز نمدی را در قسمت اپن و … نصب نمایید و فضایی بی نظیر را در ورودی و مکان های مختلف آشپزخانه ایجاد نمایید. برای ساخت آویز نمدی می توانید از انواع اشکال هندسی مختلف استفاده نمایید که انتخاب شکل های هندسی مختلف به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

در صورت تمایل می توانید برای تزیین پریز از نمدهای رنگی استفاده نمایید و نمد را به شکل حیوانات و میوه ها و … درآورید سپس نمد را در اطراف پریز برق بچسبانید و جذابیت دیوار آشپزخانه تان را تکمیل نمایید.

ساخت گل کاکتوس به کمک پارچه های نمدی از انواع ایده های جالب و خلاقانه می باشد و شما می توانید این گلدان های فانتزی و زیبا را روی سطح اپن و کابینت ها و … قرار بدهید همچنین از وسایل تزیینی نمدی اغلب برای تزیین کابینت ها و تزیین پیشخوان استفاده می شود.

مدل جاحوله ای نمدی

تزیین پریز برق به کمک نمد

تزیین پنجره آشپزخانه به کمک نمد

تزیین درب یخچال با نمد

تزیین دیوار آشپزخانه با نمد

تزیین ماشین لباس شویی با نمد

در این مطلب توجه شما را به انواع ایده های جالب برای تزیینات آشپزخانه به کمک وسایل نمدی فانتزی و ساده جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها تزیینات زیبا و متفاوتی را برای آشپزخانه منزل تان داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو