چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌


منبع: مینویسم

153

1400/1/19

23:39


چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌؟

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌؟

این امکان وجود دارد که شما بدون هیچ دلیلی گریه کنید و این کاملا بدون اختیار است. حتی ممکن است شما در حین انجام کارهای روزانه خود بزنید زیر گریه و خودتان هم علت گریه کردنتان را ندانید. در ادامه این مطلب ما به این موضوع پرداخته ایم تا پاسخ این سوال که چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌ را بیابیم. چرا همش حالت تهوع دارم (آیا دلایل حالت تهوع و استفراغ را می دانید؟)

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌

دلیل گریه های بدون علت عجیب هستند و در برخی مواقع دلایل این مشکل سلامتی است. این ممکن است بدون هیچ دلیلی اتفاق بیافتد و در حین انجام کار گریه کنید و خودتان هم از این کار تعجب کنید. بعضی اوقات دلیل گریه کردن شما بخاطر مشکلات فیزیکی و جسمیتان است و یا ممکن است بخاطر این باشد که احساسات ناخودآگاه شما تحلیل نشده باشد. اگر شما یکی از کسانی هستید که بدون دلیل چشمهایتان پراز اشک می شود و گریه می کنید به شما توصیه می شود که حتما این مقاله را بخوانید و علت مشکل خود را بدانید و راه حل آن را متوجه شوید.

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌ این ممکن است که دلایلی داشته باشد که ما در این مقاله به چند مورد آن می پردازیم.

 ۱. افسردگی

در برخی موارد کسانی که دارای افسردگی شدید هستند. احساس بی حالی و کسلی تا حالت گریه کردن دارند با این علایم افسردگی، شما احساستان به گریه کردن افزایش پیدا می کند.

علایم دیگر افسردگی که می توان برای تشخیص آن استفاده کرد عبارتند از:

۱. شما ممکن است که در طول روز احساس غم و غصه  داشته باشید.

۲. یکی دیگر از علائم افسردگی احساس بی ارزشی و ناامیدی است.

۳. سومین دلیل افسردگی از دست دادن انرژی می باشد.

۴. ترس از دست دادن کسی یا چیزی که قبلا برای شما مهم یا لذت بخش بوده است می تواند دلیل دیگر این عارضه باشد.

۵. گریه کردن غیر قابل کنترل هم یکی از دلایل افسردگی است.

۶. شما نمی توانید به راحتی تمرکز کنید.

۷. در تصمیم گیری مشکل دارید.

۸. به شدت به خواب احتیاج دارید.

۹. یکی دیگر از دلایل افسردگی عدم توانایی در خوابیدن یا بی خوابی است.

۱۰. ممکن است که شما مشکلات گوارشی یا معده داشته باشید.

۱۱. سردرد هم یکی دیگر از دلایل افسردگی می باشد.

۱۲. شما ممکن است که کاهش میل جنسی داشته باشید.

۱۳. تغییرات اشتها، کاهش وزن یا افزایش وزن هم از دلایل مهم افسردگی می باشد.

۱۴. در چنین حالتی ممکن است که فکر هایی درباره خودکشی و مرگ به ذهن شما برسد.

در صورتی که به فکر درمان افسردگی نباشید اغلب اوضاع خوب پیش نمی رود. به همین علت اگر افسردگی از دلایل گریه کردن شما باشد باید زودتر به پزشک مراجعه کنید.

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌؟

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌

2.اضطراب

تعدادی از مردم در بعضی مواقع بعد یا قبل از یک حمله اضطرابی ممکن است که گریه کنند و این حمله ها به دلیل غلبه بر ترس باشد. در برخی موارد ممکن است که حس ترس یا نابودی حتی مرگ به شما دست بدهد. به همین دلیل گریه کردن یک امر طبیعی برای این احساسات ناخوشایند است. در برخی از موارد امکان دارد که بعضی از افراد این احساسات ناخوشایند بعد از حمله خود را حفظ کنند ولی بعدها این احساس را دارند که در زمان حمله چقدر تنها و بی پناه بودند. گریه کردن به دلیل این حمله ها امری طبیعی می باشد.

از نشانه های اضطراب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. یکی از نشانه های اضطراب می توان به احساس ناتوانی اشاره کرد.

۲. دومین مورد از اضطراب داشتن احساس نگرانی است.

۳. احساس سرخوردگی، ترس یا خطر از دلایل اضطراب است.

۴. یکی از دلایلی که ممکن است رخ بدهد تنفس سریع یا عمیق که با حملات اضطرابی باشد.

۵. افزایش ضربان قلب یکی دیگر از دلایل اضطراب است.

۶. از نشانه های اضطراب که می توان به آن اشاره کرد لرز می باشد.

۷. هم چنین تعریق زیاد کردن از دلایل اضطراب است.

8. آخرین نشانه که از نشانه های اضطراب است احساس خستگی یا ضعف می باشد.

پس می توان نتیجه گرفت که چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌ اضطراب دلیل آن است و این امکان ندارد خودش از بین نرود و حتی ممکن است که علایمش بدتر شود. اگر بتوان اضطراب در مراحل اولیه را تشخیص داد می توان هرچه سریعتر آن را درمان کرد.

چرا همش دلم میخواد گریه کنم‌؟

3.استرس

افزایش اشک و افزایش سطح اضطراب هر دو با هم ارتباط دارند. تعدادی از متخصصان معتقدند که استرس هم منجر به گریه کردن می شود. هم چنین موقعیت های پیچیده مختلفی که باعث گریه کردن می شود مانند تنش های بین فردی. یکی از فواید گریه کردن این است که می تواند در مجادله ها کمک کند و حتی می تواند نوعی حامی فرد در مقابل افراد دیگر باشد.

اگر در زندگی روزمره خود استرس دارید باید وقت برای شناسایی مواردی که به شما استرس می دهند بگذارید و آنها را از بین ببرید. با اینکه استرس یکی از مشکلات پزشکی تشخیص داده نمی شود اما سبب وخیم شدن مشکلاتی برای سلامتی شما اعم از بیماری های قلبی و اختلالات گوارشی می شود.

4.سندرم پیش از قاعدگی

سندرم پیش از قاعدگی در بیش از ۲۰ تا ۴۰ درصد خانم ها اتفاق می افتد. عوامل رایج این مشکل عبارت است از گریه های بدون علت به همراه سردرد و نفخ می باشد. هم چنین می توان از علایم دیگر این سندرم به مشکلاتی شامل خستگی و تحریک پذیری اشاره کرد. پس اگر گریه های شما بخاطر این مشکل باشد فقط یک راه حل وجود دارد آن هم صبر و تحمل کردن می باشد و این عوامل بعد از شروع قاعدگی احساساتتان مثل قبل می شود و گریه کردن تان متوقف می شود.

روش های موثر برای کاهش عوارض یائسگی (دارو و طب سنتی)

5.کمبود خواب

بزرگتر ها هم مانند بچه ها در هنگام خستگی گریه می کنند اگر شب ها شروع به گریه کردید علت آن خوابتان می باشد که به اندازه کافی نبوده است. در حقیقت تحقیقات نشان می دهد افرادی که به طور منظم و دقیق در طول شبانه روز ۴.۵ می خوابند تغییراتی در روحیه آنها می گذارد. خواب کافی راحت ترین راه برای این مشکل است. بیشتر افراد حداقل به ۷ تا ۸ ساعت خواب در طول شبانه روز احتیاج دارند.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو