نگارش مجموعه ۲۰ جلدی امام‌شناسی برای نوجوانان | «بانوی آسمانی» روایت زندگی و رنج‌های حضرت فاطمه زهرا(س)

83

1400/1/20

01:54


مجید پورولی‌کلشتری از نگارش کتاب «دفاع از حدیث» برای مخاطبان نوجوان و جوان خبر داد.

نگارش مجموعه ۲۰ جلدی امام‌شناسی برای نوجوانان | «بانوی آسمانی» روایت زندگی و رنج‌های حضرت فاطمه زهرا(س)

گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: مجید پورولی‌کلشتری نویسنده، از تالیف چهار کتاب برای مخاطب نوجوان با موضوع امام‌شناسی خبر داد و به هنرآنلاین گفت: «اثبات وجود امام»، «ضرورت و فایده امام»، «علم امام از کجا می‌آید» و «امام معصوم در قرآن» عناوین این کتاب‌هاست که توسط مرکز حقایق اسلامی منتشر می‌شوند.

او با بیان این که چهار کتاب‌ از یک مجموعه ۲۰ جلدی آماده چاپ است، افزود: در حقیقت این متون مبانی امام‌شناسی در کتاب‌های «اصول کافی» و «بصائرالدرجات» هستند که با یک نثر روان، ساده و قابل فهم برای نوجوانان و افراد کم مطالعه در حوزه دین نوشته شده‌اند.

پورولی‌کلشتری همچنین از انتشار یک دوره ۶۰ جلسه‌ای متن و صوت تحت‌عنوان «بانوی آسمانی» در فضای مجازی گفت و ادامه داد: «بانوی آسمانی» یک مجموعه تاریخی درباره زندگی، مصائب و رنج‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است که از تولد تا شهادت حضرت را در بر می‌گیرد و به دشمنی‌های منافقین و کافران صدر اسلام که در ظاهر از اصحاب رسول خدا بودند می‌پردازد. این مجموعه از سوی انتشارات فنجان و کتاب آماده شد و در ایام فاطمیه به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان کتاب‌های صوتی قرار گرفت.

او که این روزها مشغول تالیف کتاب «دفاع از حدیث» است، تصریح کرد: این اثر را برای مخاطبان نوجوان و جوانی می‌نویسم که دوست دارند بدانند چگونه می‌شود به احادیثی که در کتب معتبر به دست ما رسیده است اعتماد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو