زلاتان ستاره سینما می‌شود

منبع: برترین ها

98

1400/1/20

08:33


زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، قرار است سال آینده در فیلم آستریکس و اوبلیکس در کنار ستاره‌های هالیوودی نقش آفرینی کند.

ورزش سه: زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، قرار است سال آینده در فیلم آستریکس و اوبلیکس در کنار ستاره‌های هالیوودی نقش آفرینی کند.

زلاتان ابراهیمویچ در آستانه چهل سالگی شاید بالاخره به این فکر افتاده باشد که در سال های پس از بازنشستگی از فوتبال به چه کاری خواهد پرداخت؟ زلاتان که به ادعاهای عجیب و غریب و حضور پر سر و صدا و رفتار منحصر به فردش مشهور است، احتمالا نمی تواند خودش را در نقش یک ایجنت اتوکشیده و باسیاست و یا یک کارشناس فوتبال تصور کند. با عادتی که ایبرا به رک گویی و بیان بی پرده افکارش دارد، ظرف یک هفته شغلش به عنوان کارشناس فوتبال را از دست خواهد داد!

با اعلام این خبر غافلگیرکننده که زلاتان به زودی برای اولین بار به نقش آفرینی در سینما خواهد پرداخت، به نظر می رسد که ستاره سوئدی نیز اخیرا به همین موارد فکر می کرده است.

زلاتان ستاره سینما می‌شود

نشریه سینمایی ددلاین اعلام کرده است که ابراهیموویچ در فیلم "آستریکس و اوبلیکس: امپراطوری میانه" جلوی دوربین خواهد رفت. آستریکس و اوبلیکس پنجمین سریال شناخته شده و محبوب فرانسوی زبان است و احتمالا شما هم در کودکی با شخصیت های آن آشنا شده باشید.

زلاتان امروز در توییتر خود نیز این خبر را اعلام کرده است. او در کنار چندین شخصیت هالیوودی دیگر از جمله ماریون کوتیارد، هنرپیشه معروف فرانسوی و وینسنت کسل، در این فیلم به نقش آفرینی خواهند پرداخت و در نقش شخصیتی به نام آنتی ویروس ظاهر خواهد شد. این فیلم قرار است در فرانسه و مراکش تصویربرداری شود.

زلاتان ستاره سینما می‌شود

ابراهیموویچ اولین ستاره فوتبالی نیست که بخت خود را روی پرده نقره ای می آزماید، پیش از او دیوید بکام، وینی جونز،فرانک لبوف و کریس کامارا نیز در فیلم های سینمایی به نقش آفرینی پرداخته اند.

در حال حاضر اما هواداران میلان امیدوارند که رفتن ابراهیموویچ به سینما حواس او را از بازی های سرنوشت سازی که برای رسیدن به چمپیونزلیگ پیش روی این تیم است، پرت نکند. روسونری هم اکنون، با چهار امتیاز بیشتر از ناپولی در رده پنجم جدول، در جدول سری آ دوم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو