گران ترین ویپ های دنیا در سال 2021

منبع: تالاب

100

1400/1/20

08:51


گران ترین ویپ های دنیا در سال 2021

ویپینگ درحال پیشرفت و رشد است که محبوبیت زیادی در بین جوانان و افرادی که قصد ترک سیگار را دارند پیدا کرده است . این محصولات دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند به طور مثال ویپ گران ، ویپ لاکچری ، ویپ های ارزان و …

 

برخی از ویپ ها و جویس ها و … هستند که می توانند تا سطح بالایی قیمت داشته باشد و بسیار لاکچری هستند . اما چه عاملی باعث خاص بودن و این محصولات شده است به گونه ای که مردم فقط برای گرفتن دست خود حاضر به پرداخت صدها دلار هستند ؟ همچنین برای خرید ویپ میتوانید اینجا کلیک نمایید .

 

بیایید نگاهی به برخی از مجلل ترین و گرانترین ویپ های موجود در بازار بیندازیم ، که برای افرادی طراحی و ساخته شده اند که دوست دارند فقط بهترینها را داشته باشند .

 

گرانترین ویپ ها

1  -ویپ  Shisha sticks Sofia به قیمت 887,000 دلار گران قیمت ترین ویپ دنبا

اولین ویپ گران را با ویپ Shisha sticks Sofia شروع می کنیم . این ویپ طراحی قلمی دارد که با جواهرات و … تزیین شده است و تقریبا شبیه یک خودکار است . این ویپ از جنس شیشه است که با طراحی زیبا و جواهرات استفاده شده در آن شایسته رتبه اول گرانترین ویپ ها است .

یک میلیاردر روسی تصمیم گرفت همسر خود را با یک ویپ خاص و منحصر به فرد غافلگیر کند ، یک هدیه 887,000 دلاری  که از شیشه های مورانو ایتالیایی و الماس ساخته شده است سفارش داد .

این ویپ یک دکمه طلای 24 عیار ، شیشه مورانو ایتالیایی و 246 قطعه الماس 2 عیار است . به نظر می رسد که وقتی صحبت از عشق می شود ، برخی از مردم آماده هستند که هزاران دلار به راحتی خرج کنند .

 

2  -ویپ گران SX350J Magic Valley Vapors به قیمت 109,000 دلار !

در مورد پرینت سه بعدی محدودیتی وجود ندارد و بهترین روش برای اثبات این کار ، ساخت این ویپ به ارزش 109000 دلار است .

این ویپ شگفت انگیز که توسط یک شرکت نیویورکی طراحی و تولید شده است ، از اتصال 22 میلی متری پشتیبانی کرده و همچنین رزوه اتصال آن 510 است .

مدار SX350J توسط باتری های دوگانه 18650 تغذیه می شود که از طریق درگاه میکرو USB قابل شارژ است .

 

3  -ویپ گران Mod by Top Hat به قیمت 10,000 دلار

TI 26650 TOPHAT – این نام معجزه ای از Tennessee است که قیمت آن مانند یک ماشین دست دوم خوب است . این دستگاه در رنگ های مختلف همراه با چوب تولید می شود . قاب تیتانیوم ، این دستگاه را زیبا و لاکچری می کند و کاملا ارزش این قیمت را دارد .

 

Vape mode PROTOTYPE P2 که توسط کمپانی Matching Drip by Top Had Mods تولید شده است بسیار گران قیمت است است ، این دستگاه در بسته بندی ویپ های چوبی منحصر به فرد و با قیمت بالا ارائه می شود .
سایر محصولات این شرکت از 50 دلار تا هزاران قیمت متفاوت دارند !

 

4  -ویپ Otto Carter به قیمت 3,000 دلار 

هنگامی که حکاکی اسلحه های تگزاس روی ویپ انجام شود ، نتیجه چیزی جز یک قطعه هنری کاملا کنده کاری شده با دست نیست .

ویپ Otto Carter یک ویپ گران قیمت است که با دست حکاکی می شود که بسیار جذاب و خاص است . این دستگاه با استفاده از برنج و فولاد ضد زنگ تولید می کنند و سطح آن را با عالی ترین نقوش تزئین می کنند . هزینه هر یک از طراحی ها به دلیل ارزش هنری آن بین 1000 تا 3000 دلار است . این ویپ را میتوان یک اثر هنری دست ساز دانست .

 

5 -ویپ گران Gepetto Elite V2 به قیمت 2,500 دلار 

Gepetto ، طراح و تولید کننده لهستانی از اولین کسانی بود که ویپ های گران قیمت سفارشی را با دست تولید کرد و به عنوان الهام بسیاری از افراد قرار گرفت .

Elite V2 کمی کمتر از 1000 دلار است . با این حال ، از آنجا که این ویپ ها منحصر به فرد هستند ، یافتن آنها در بازار واقعا دشوار است ، بنابراین جنگ های مناقصه اغلب قیمت یک واحد را تا 3000 تا 4000 دلار افزایش می دهد. Elite V2 از چوب دست ساز ساخته شده است و یک سیلندر از جنس استنلس استیل در آن وجود دارد .

 

6 – ویپ ویپرسو لوکس 2 ( Vaporesso Luxe 2 Kit )

ویپ ویپرسو لوکس 2 یکی از ویپ های پرقدرت بازار است که دارای طراحی بسیار جذابی است که دارای صفحه نمایش لمسی 2 اینچی است که ظاهر این ویپ را بسیار خاص و لاکچری کرده تا تمامی سلایق را جذب کند .  این ویپ با بهره گیری از دو باتری 18650 و چیپست AXON قادر است تا به 220 وات نیز برسد . این دستگاه با استفاده از چیپست پیشرفته ، کویل های مش ، مخزن با حجم بالا و قدرت بالا ، کام دهی بالایی را به شما می دهد .

 

ویب ویپرسو لوکس 2 با داشتن حالت های مختلف و تنظیم آنها برای کام دهی و … هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای قابل استفاده است و برای هر دو نوع کاربر حالت Wattage Variable ، Pulse Mode و Smart TC را ارائه می دهد . علاوه بر این ، این ویپ با بهرگیری از مخزن ویپرسو NRG-S و استفاده از کویل های مش ویپرسو جی تی عطر و طعم عالی را برای شما ایجاد می کند .

 

سخن پایانی  پیرامون محصول ویپ

هر ساله و هر روزه تکنولوژی در حال پیشرفت است . ویپ نیز به همین صورت در حال پیشرفت و طراحی های خاص و لاکچری و… است . کمپانی های معروف ویپ به دنبال طراحی و ساخت گرانترین ویپ ها هستند تا نیاز های برخی از افراد را برطرف کنند .

 

تیم ویپ دیاکو همه روز به سوالات و پرسش های شما پاسخ می دهد ، از طریق سایت این شرکت میتوانید محصولات بیشتری را مشاهده کنید .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو