کاوه آفاق: بهترین آهنگ هم اگر در زمان نامناسب با نیاز و حال عمومی جامعه پخش شود، موفق نمی‌شود

69

1400/1/20

10:02


آفاق می‌گوید: شاید اگر آهنگ «منو بشناس» در زمان مناسب با تبلیغ حساب‌شده و عقلانی پخش می‌شد به حق خود می‌رسید و زحمات عوامل هدر نمی‌رفت.

کاوه آفاق: بهترین آهنگ هم اگر در زمان نامناسب با نیاز و حال عمومی جامعه پخش شود، موفق نمی‌شود

گروه موسیقی هنرآنلاین: کاوه آفاق یکی از خوانندگانی که در پروژه «منو بشناس» به‌عنوان خواننده حضور داشت درباره روند شکل‌گیری این اثر گفت: آهنگ «منو بشناس» در زمانی به خوانندگان پیشنهاد شد که کشور در یک شوک اقتصادی به خاطر خارج شدن آمریکا از تعهد برجامی به سر می‌برد و مردم آن دوران حال و روز متفاوتی را نسبت به شرایط امروز سپری می‌کردند. 

وی عنوان کرد: من فکر می‌کنم بهترین آهنگ هم اگر در زمان نامناسب با نیاز و حال عمومی جامعه پخش شود مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و حتی درباره چنین آهنگ‌هایی ممکن است این شائبه به وجود آید که آهنگ مناسبتی و سفارشی است. 

این خواننده با بیان اینکه تنها نام ایران باعث شد تا بپذیرد در آهنگ منو بشناس حضور داشته باشد، ادامه داد: ضمن اینکه همه ما می‌دانستیم تا پیش از این آهنگ نظیر این پروژه وجود نداشت که خوانندگان زیادی از سبک‌های مختلف دور هم جمع شوند و یک اثر مشترک را تولید کنند. 

آفاق در پایان گفت: شاید اگر آهنگ «منو بشناس» در زمان مناسب و با تبلیغ حساب شده و عقلانی پخش می‌شد به حق خود می‌رسید و زحمات عوامل این آهنگ به هدر نمی‌رفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو