‌فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با بررسی توان و آمادگی رزمی تیپ ۱۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش، وضعیت این تیپ را رو به جلو و موفق ارزیابی و بر ادامه مجدانه این راه تاکید کرد.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با حضور در بیمارستان ارتش در قزوین، ضمن بازدید از فعالیت‌های بسیار خوب مجموعه کادر درمانی این بیمارستان و نیز چگونگی ارائه خدمات به بیماران کرونایی بستری، از تلاش‌های خالصانه و موثر این بیمارستان و تیپ ۱۱۶ در کمک به مردم استان‌های قزوین و گیلان در مقابله با شیوع کرونا و درمان بیماران تقدیر کرد.

او همچنین با یادآوری سابقه درخشان این بیمارستان در حادثه زلزله رودبار و منجیل، توفیق خدمت به مردم را یک هدیه الهی و شکر آن را در ادامه این راه نورانی دانست.

بازدید فرمانده کل ارتش از بیمارستان ارتش + عکس

امیر سرلشکر موسوی در ادامه در جمع فرماندهان، سال ۱۴۰۰ سال را سال تمرکز بر آماده‌سازی جوانان برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب دانست و سربازان وظیفه را پرچمداران گام دوم انقلاب خواند و اضافه کرد: همه ارتش این ماموریت انقلابی و ملی را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قرار دهند تا جوانانی که برای سربازی وارد ارتش می‌شوند در پایان دوره سربازی خود برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب کاملا آماده شده باشند و این ماموریت، مقدم بر وظیفه مصوب ما در موضوع سربازی است.

فرمانده کل ارتش همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار این خطه و شهدای گرانقدر ارتش در این لشکر و استان به ویژه شهیدان رجایی، بابایی، ابوترابی و لشکری، نسل امروز را امانت‍دار میراث بزرگ شهیدان دانست و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: خانواده‌های فهیم و صبور و کم نظیر ارتش، حامی، پشتیبان و مشوق اصلی همه ما هستند و رسیدگی هرچه بیشتر به خانواده‌ها و زندگی آن‌ها وظیفه مهم و همگانی است.

فرمانده کل ارتش در این بازدید که امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز وی را همراهی می‌کرد، با تعدادی از کارکنان از نزدیک و به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

بازدید فرمانده کل ارتش از بیمارستان ارتش + عکس