مایک پمپئو به استخدام فاکس نیوز درآمد!

منبع: برترین ها

85

1400/1/20

12:20


خبرها حاکی از آن است وزیر خارجه سابق آمریکا به شبکه خبری فاکس نیوز پیوسته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: خبرها حاکی از آن است وزیر خارجه سابق آمریکا به شبکه خبری فاکس نیوز پیوسته است.
 
به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایک پمپئو، وزیر خارجه و دیپلمات ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به استخدام شبکه خبری «فاکس نیوز» آمریکا درآمد.
 
شبکه خبری فاکس نیوز روز پنجشنبه اعلام کرد مایک پمپئو را به عنوان «همیار» در این شبکه استخدام کرده است.
 
مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا و عضو سابق کنگره در بیانیه‌ای که از سوی شبکه فاکس نیوز پخش شد، گفت: من تصمیم دارم به بینندگان دیدگاهی صادقانه - و نه بیهوده – در خصوص روابط بین المللی و ژئوپلیتیک و نیز سیاست «نخست آمریکا» بدهم که به ترسیم مسیر شکوفایی و امنیت بی سابقه آمریکا کمک کرده است.
 
«سوزان اسکات» (Suzanne Scott) مدیر عامل شبکه فاکس نیوز نیز در این خصوص گفت: مایک پمپئو، یکی از شخصیت‌های بسیار شناخته شده و از صدا‌های قابل احترام در زمینه سیاست خارجی و امور امنیت ملی است. من مشتاقانه منتظر همکاری او در بخش‌های مختلف (شبکه) مان هستم تا وی دیدگاه متمایزش را با میلیون‌ها بیننده به اشتراک بگذارد.
 
به تازگی شبکه فاکس اعضای دیگری از حلقه ترامپ را در ماه‌های اخیر به استخدام خود درآورده است که از جمله آن می‌توان به «لارا ترامپ» عروس دونالد ترامپ و مشاور کمپین انتخاباتی او و نیز «کیلی مک اننی» دبیر مطبوعاتی پیشین کاخ سفید اشاره کرد.
گفتنی است مایک پمپئو سمت وزیر خارجه را از زمان رفتن «رکس تیلرسون» در آوریل ۲۰۱۸ تا پایان دولت ترامپ در ژانویه ۲۰۲۱ بر عهده داشت. او پیش از این، ریاست سازمان سیا را بر عهده داشت.
 
همچنین به تازگی پمپئو به درخواست‌ها برای بایکوت کردن المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن از سوی آمریکا پیوسته است. او یکی از مهره‌های کلیدی دولت ترامپ برای مقابله با چین بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو