کشته شدن ۵ نفر در آمریکا بعد از سخنان بایدن

منبع: برترین ها

76

1400/1/20

12:52


ساعاتی پس از اعلام دستورات اجرایی رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با خشونت های مسلحانه، پنج نفر در این کشور در نتیجه تیراندازی کشته شدند.

خبرگزاری مهر: ساعاتی پس از اعلام دستورات اجرایی رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با خشونت های مسلحانه، پنج نفر در این کشور در نتیجه تیراندازی کشته شدند.
 
به نقل از یو اس ای تودی،  مقام های آمریکایی ساعاتی پس از اعلام دستورات اجرایی جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای مقابله با خشونت های مسلحانه، گفتند که فیلیپ آدامز بازیکن پیشین لیگ حرفه ای فوتبال آمریکایی در یک تیراندازی مرگبار ۵ نفر را کشته است.
 
آدامز در یک اقدام مرگبار ۵ نفر از جمله یک پزشک برجسته، همسر و دو نوه او را به ضرب گلوله کشته و سپس خود کشی کرد.
 
روزنامه نیویورک پست نیز به نقل از شبکه تلویزیونی کی بی تی ایکس گزارش داد که وقوع تیراندازی در یک منطقه صنعتی در شهر برایان در ایالت تگزاس دست کم ۶ زخمی بر جای گذاشته است.
 
بایدن رییس جمهور آمریکا شب گذشته با رونمایی از ۶ دستور اجرایی برای مقابله با خشونت‌های مسلحانه، از کنگره خواست قوانینی را در این راستا به تصویب برساند.
 
به گفته وی، روزانه به‌طور متوسط ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند که ۱۰۶ نفر از آن‌ها به مرگ ختم می‌شود. پرچم آمریکا هنوز به‌خاطر کشته شدن هشت آمریکایی آسیایی‌تبار در جورجیا نیمه ‌افراشته بود که ده نفر دیگر در کلرادو کشته شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو