دانلود نسخه هک‌شده بازی Help Will Come Tomorrow v1.04 برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Help Will Come Tomorrow v1.04 برای PS4


منبع: دانلود ها

130

1400/1/20

23:54


داستان بازی Help Will Come Tomorrow در یک بیابان غیرقابل سکونت در سیبری جریان دارد، جایی که اتفاقات بازی بعد از انقلاب اکتبر جریان دارد و گروهی از مسافرین توانسته‌اند از فاجعه اسرارآمیز تصادف قطار در این منطقه جان سالم به‌در ببرند. حال آن‌ها باید تا زمان رسیدن تیم نجات، در آب و هوای بد و شرایط سخت این منطقه دوام آورده و زنده بمانند. این منطقه پوشیده از یخ شده است و بسیاری از خطرات دیگر هم آن‌ها را تهدید می‌کند.

نقاط ضعف و قوت هرکدام از شخصیت‌هایی که در این مخمصه گیر افتاده‌اند، برای شما کاملا موید است و باید در همین راستا بین آن‌ها اتحادی ایجاد کرده و تصمیمیاتی بگیرید که روی مرگ و زندگی آن‌ها تاثیر مستقیم خواهد داشت. هرکدام از آن‌ها اعتقادات و فکرهایی دارند که منجر به درگیری و اختلاف نظر می‌شود. شما باید چنین روندی را کنترل کنید و افرادی با طبقات اجتماعی مختلف را در کنار همدیگر نگه دارید و آن‌ها را به هدف‌شان یعنی نجات نزدیک‌تر سازید. شما ابزارهای محدودی برای زنده ماندن در اختیار دارید و استفاده از هرکدام آن‌ها به خود بازیکن بستگی خواهد داشت.

Help Will Come Tomorrow PS4-P2P

Update v1.04; ID: CUSA19251

دانلود-بازی-Help-Will-Come-Tomorrow

مکانیسم اصلی بازی Help Will Come Tomorrow روی سبک بقا استوار شده است و باید مدام با تامین نیازهای کارکترهای بازی، بتوانید منابع لازم را جمع‌اوری کرده و اردوگاه خود را گسترش دهید. امنیت ساکنین اردوگاه را حفظ کرده و سعی کنید که در محیط اطراف کاوش خود را ادامه دهید. بهتر است تمرکز خود را افزایش داده و سرعت بالایی در زمینه تامین نیازهای افراد مختلف اردوگاه داشته باشید. شخصیت شما می‌تواند با دیگر افراد ارتباط برقرار کرده و درگیری‌های بین آن‌ها را کاهش دهد. از روحیه افراد خود مراقبت کنید و نگذارید که قدرت‌شان در زمینه تحمل شرایط سخت کاهش پیدا کند.

info

Game focuses on the survival of the characters: meeting their needs, gathering resources, expanding the camp, exploring surroundings. In order to win player needs to learn the personality of the characters and work out relations between them, mitigating conflicts and taking care of the morale. Manage scarce resources and stay alive in frosty wilderness of Siberia before help arrives.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

———————-

دانلود آپدیت بازی Update v1.04 PS4-P2P با لینک مستقیم

———————-

دانلود بازی Help Will Come Tomorrow PS4-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو