جشن تولد فریبا نادری در ۳۷ سالگی با کیک خاص در منزلش

جشن تولد فریبا نادری در ۳۷ سالگی با کیک خاص در منزلش


منبع: پرشین وی

165

1400/1/21

10:14


در این تصویر جشن تولد فریبا نادری را با کیک زیبایش می بینید

جشن تولد فریبا نادری در ۳۷ سالگی با کیک خاص در منزلش

فریبا نادری بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که از سالها پیش در این عرصه فعالیت می کرد اما بازی او در سریال ستایش باعث شهرت دوچندانش شد. او دوبار ازدواج کرده که ازدواج اولش با مرحوم مسعود رسام بود که دوام چندانی نداشت. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از جشن تولد فریبا نادری را برای شما قرار دهیم

جشن تولد فریبا نادری بازیگر

فریبا نادری با انتشار عکس زیر نوشت:

سی و هفتمین بهارِ زندیگیم رو قراره تجربه کنم. چند سالی میشه ک با وجود همسر و فرزندم، همه روزهام بهاریه. الهی در این سالِ جدیدم، اتفاق های زیبا برای همه مردم سرزمینم رقم بخوره و هم در کنارِ هم بتونیم جشن بگیریم شادیهامون رو. ممنونم از همگی برای این همه تبریکات زیباتون. کاشکی میشد همه رو پاسخ بدم و تشکر کنم دوستتون دارم حسابی و حال همتون خوب باشه همیشه. مراقب خودتون و عشقتون و زندگیتون باشید لطفا توی این کرونایی

جشن تولد فریبا نادری

جشن تولد فریبا نادری بازیگر

بد نیست درباره فریبا نادری بیشتر بدانید

فریبا نادری زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است .فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

او در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای
داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی
با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده
بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

بازیگر مافیا

بازیگر مافیا

به بهانه جشن تولد فریبا نادری فریبا نادری ماجرای ازدواج او را می بینید .در مصاحبه ای درباره نحوه آشنایی با همسرش اینگونه گفت:

«آشنایی ما اینگونه بود که اولین بار که ایشان مرا دیدند گفتند من اصلا قصد ازدواج ندارم، من هم از ایشان خیلی خوشم می‌آمد ولی برای اینکه کم نیاورم گفتم منم همینطور، بعد مرا نمی‌گرفت نه اینکه نخواهد اما هی بهانه می‌آورد، تا اینکه من با گریه و گفتن من جوانیم را پای تو گذاشتم از او خواستم که به خواستگاری من بیاید و نکته دیگر اینکه اصلا نمی‌دانست من بازیگرم و هیچ یک از کارهای من را هم ندیده بود.

بازیگر ستایش

بازیگر ستایش

شاید اگر می‌دانست زودتر مرا می‌گرفت. اما خودش الان از این موضوع
راضی است و خدا رو شکر زندگی خوبی را داریم.»

اینستاگرام و ویکی پدیا و دنیا اقتصاد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو