بهترین عطرهای تابستانی مردانه در سال 2021

منبع: زیبامون

173

1400/1/21

10:35


در این بخش از زیبامون با چند تا از بهترین عطرهای مردانه که در تابستان 2021 بسیار محبوب و پرطرفدار هستند آشنا خواهید شد.

بهترین عطرهای تابستانی مردانه در سال 2021

دراز کشیدن در زیر نور آفتاب گرم و شنا کردن در آب دریا یکی از بهترین تفریحات تابستانی هست که میشه انجام داد. برای اینکه در فصل تابستان احساس نشاط و شادابی بیشتری داشته باشید بهترین پیشنهاد این هست که از عطرهای تابستانی که دارای رایحه منحصر به فرد و جذابی هستند استفاده کنید و تابستانی فوق العاده به یاد ماندنی و خاص رو تجربه کنید.

ما درا ین بخش از زیبامون دات کام ، مجموعه ای از بهترین عطرهای مردانه برای تابستان 2021 رو معرفی کردیم. در این لیست هم عطرهایی که برای محل کار مناسب هستند وجود داره و هم با عطرهایی که برای مهمانی های تابستانی مناسب هستند آشنا میشید و در نهایت میتونید بهترین و مناسب ترین عطر مردانه رو برای تابستان 2021 انتخاب کنید.

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید اینترنتی عطر

 

1. عطر مردانه تابستانی Paco Rabanne Invictus Legend

این عطر مردانه برای مردانی که تمایل دارند شکوه و عظمت خاصی داشته باشند ، ساخته شده است. این عطر مردانه تابستانی دارای رایحه ای تند و خوشبو هست به گونه ای که نمی تونید در برابر رایحه جذاب و قدرتمند این عطر ، مقاومت کنید. از ترکیبات به کار رفته در این عطر جذاب مردانه میتونیم به رایحه شمعدانی متالیک ، برگ بو گرم و رایحه چوبی و دل انگیز اشاره کنیم. این عطر برای تمام روزهای تابستانی ایده آل و مناسب هست.

 

عطر مردانه تابستانی Paco Rabanne Invictus Legend

 

2. عطر مردانه تابستانی Creed Aventus

این عطر مردانه با الهام از زندگی دراماتیک یک امپراطور تاریخی که همواره قدرت و موفقیت رو جشن میگیره ساخته شده است. این عطر جذاب مردانه دارای ترکیباتی همچون ترنج ، برگ های توت سیاه ، سیب و آناناس هست که ماندگاری خیلی بالایی داره و برای استفاده در تمام روزهای تابستان 2021 مناسب خواهد بود. به طور کلی این عطر جذاب برای مردان قوی ساخته شده است.

 

عطر مردانه تابستانی Creed Aventus

 

3. عطر مردانه تابستانی Tom Ford Costa Azzurra Acqua

هوای شور انگیز دریا رو با عطر  Tom Ford Costa Azzurra Acqua در کنار خود داشته باشید. این عطر مردانه خاص و منحصر به فرد دارای ترکیباتی همچون توت کوهی ، لیمو و گل مینا هست که مانند یک نسیم خنک در یک روز گرم تابستانی احساس طراوت و تازگی رو برای آقایان به وجود میاره. این عطر با الهام از هوای ساحلی ساخته شده و در هر بار استفاده شما رو برای رفتن به سفر دریایی تحریک میکنه.

 

عطر مردانه تابستانی  Tom Ford Costa Azzurra Acqua

 

4. عطر مردانه تابستانی  Prada L’Homme Prada Water Splash

بهتره با گرم شدن هوا از عطر و ادکلن های سنگین فاصله بگیرید و به سراغ عطرهایی که حالت اسپلش دارند ، بروید. این واتر اسپلش مردانه دارای رایحه چوبی هست و عطر و بویی فوق العاده تازه و با طراوت رو برای آقایان به وجود میاره. از ترکیبات به کار رفته در این اسپلش تابستانی مردانه میشه به رایحه زنجبیل و نارنگی سبز اشاره کرده که جز بهترین انتخابهای برای روزهای گرم تابستانی هستند. بعد از استفاده از این عطر عاشق روزهای تابستانی میشید و دوست ندارید که تابستون تموم بشه!

 

عطر مردانه تابستانی  Prada L’Homme Prada Water Splash

 

حتما بخوانید: افزایش ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان + نکات کاربردی

 

5. عطر مردانه تابستانی Armani Code Absolut

اگه تمایل دارید از یک عطر اغواکننده و خاص در روزهای تابستانی استفاده کنید مطمئنا عطر Armani Code Absolut یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این عطر فراموش نشدنی دارای رایحه ای تند و پیچیده هست و از ترکیباتی همچون دانه تونکا و وانیل ساخته شده و کمک میکنه تا اعتماد به نفس در اقایان به بهترین شکل ممکن تقویت بشه!

 

عطر مردانه تابستانی Armani Code Absolut

 

6. عطر مردانه تابستانی Calvin Klein Eternity Flame For Men

این عطر کلاسیک مردانه از برند Calvin Klein یکی از گزینه های فوق العاده برای روزهای آفتابی تابستان 2021 هست. این عطر دارای ترکیبات میوه ای و معطر بوده که با رایحه تند و چرمی ترکیب شده و در نهایت عطر و بویی پرشور و معمایی رو برای شما به وجود میاره.

 

عطر مردانه تابستانی Calvin Klein Eternity Flame For Men

 

7. عطر مردانه تابستانی Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme

عطر Light Blue Pour Homme از برند دولچه و گابانا یکی دیگه از انتخاب های عالی برای روزهای تابستانی هست. این عطر دارای رایحه هایی همچون ترنج ، ماندارین ، و گریپ فروت ، رایحه ای چوبی و رایحه های تازه ، ادویه ای و مدیترانه ای هست که بعد از استفاده باعث میشه تا احساس کنید در یک ساحل آرام در حال استراحت هستید!

 

عطر مردانه تابستانی Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme

 

8. عطر مردانه تابستانی Le Labo Tonka 25 Eau De Parfum

این عطر برای تمام مردانی که عاشق فصل تابستان هستند ، مناسب خواهد بود. از ترکیبات به کار رفته در این عطر مردانه تابستانی میتونیم به رایحه اصلی مشک ، وانیل و سرو اشاره کنیم که باعث شده رایحه ای گرم و کمی شیرین برای این عطر به وجود بیاد و ارزش امتحان کردن رو داره. این عطر نرم و جذاب برای استفاده روزمره مناسبه و میتونه جز بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن هم باشه.

 

عطر مردانه تابستانی Le Labo Tonka 25 Eau De Parfum

 

حتما بخوانیدنکات خرید ادکلن مردانه + معرفی بهترین عطر و ادکلن برای آقایان

 

9. عطر مردانه تابستانه Byredo Sundazed

با استفاده از این عطر جذاب میتونید از روزهای تابستانی به بهترین شکل ممکن لذت ببرید. این عطر مردانه دارای رایحه شیرین و جسورانه هست  و از ترکیباتی همچون ماندارین ، لیمو ، یاسمن و مشک در تولید ان استفاده شده و برای مردان شیک پوش طراحی شده است. این عطر مردانه دارای یک بطری ساده و ظریف هست و رایحه آن ماندگاری خیلی بالایی دارد.

 

عطر مردانه تابستانه Byredo Sundazed

 

10. عطر مردانه تابستانی Acqua di Parma Cipresso di Toscana

با استفاده از عطر Cipresso di Toscana هر کجا که بروید احساس دریا و مدیترانه رو با خود به همراه خواهید داشت. این عطر جذاب مردانه از ترکیبات مرکباتی و نشاط آور ساخته شده و استفاده از رایحه اسطوخودوس در ان باعث شده تا به یکی از عطرهای عالی و سبک برای روزهای تابستانی تبدیل بشه و یکی از انتخاب های خیلی عالی برای مردان شیک پوش و کلاسیک خواهد بود. این عطر مردانه در یک بطری آبی رنگ طراحی شده و بعد از هر بار استفاده از ان انگار که به دریا رفته اید! 

 

 عطر مردانه تابستانی Acqua di Parma Cipresso di Toscana

 

11. عطر مردانه تابستانی Montblanc Explorer

این عطر برای اقایانی که به دنبال یک چیز غیر متعارف و خاص هستند ساخته شده و دارای ترکیبی غنی از ترنج ، نعناع هندی و پایه چوبی هست و ترکیبی معطر و ایده آل برای تمام موقعیت ها رو به وجود آورده است. با این عطر قدرتمند به هرکجا که قدم بگذارید باید آماده یک ماجراجویی و اتفاق خاص باشید. 

 

عطر مردانه تابستانی Montblanc Explorer

 

12. عطر مردانه Hermès Un Jardin Sur La Lagune

با استفاده از عطر Un Jardin Sur La Lagune از برند هرمس بدون اینکه از خانه خارج شوید میتونید در یک باغ قدم بزنید! برای ساخت این عطر مردانه از ترکیباتی مثل رایحه چوبی ، نمک دریا استفاده شده و عطر و بویی فوق العاده سبک و در عین حال جذاب رو به وجود آورده که باعث میشه تمام افراد تمایل داشته باشند در تمام طول روز این عطر رو استفاده کرده و احساس فوق العاده ای در تابستان داشته باشند.

 

عطر مردانه Hermès Un Jardin Sur La Lagune

حتما بخوانید: آشنایی با تفاوت ادوکلن با ادوپرفیوم و ادوتویلت

 

13. عطر مردانه تابستانی Boss Bottled Infinite

همه مردان قوی به رایحه ای شدید احتیاج دارند و Hugo Boss ’Infinite گزینه عالی برای مرد امروزی است. این عطر با روایحی مثل سیب ، ماندارین و رزماری رایحه ای به جذابیت تابستان رو ایجاد کرده و به دلیل استفاده از روایح مرکباتی در این عطر احساس شادابی و طراوت خیلی خوبی رو در رزوهای گرم تابستانی ایجاد میکنه.

 

 عطر مردانه تابستانی Boss Bottled Infinite

 

14. عطر مردانه تابستانی Viktor & Rolf Spicebomb Night Vision

با استفاده از این عطر مردانه اغوا کننده که دارای رایحه ای جذاب و خاص هست نه تنها تمام توجهات رو به خودتون جلب میکنید بلکه میتونید با بطری منحصر به فرد و خاص این عطر مردانه جلوه و جذابیت ویژه ای رو هم برای کمد محصولات آرایشی و بهداشتی خود به وجود بیارید!

این عطر مردانه دارای رایحه ای جذاب از ترکیباتی همچون مرکبات ، ادویه های تند ،  چوب سرو و دانه تونکا هست که عطر و بویی دلپذیر رو برای اقایان به وجود میاره.

 

عطر مردانه تابستانی Viktor & Rolf Spicebomb Night Vision

 

15. عطر مردانه تابستانی Gucci Guilty Cologne Pour Homme

طراح ایتالیایی برند گوچی با طراحی این عطر مردانه ، پیچ و تاپی معاصر رو برای این عطر کلاسیک به وجود آورده و در نهایت عطری قدرتمند و جذاب رو برای اقایان طراحی و تولید کرده است. این عطر دارای ترکیباتی همچون ترنج ، رزماری و سرو کوهی هست و میشه گفت یک رایحه چند صد ساله ای هست که به دنیای مدرن وارد شده و مطمئنا با افتخار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

عطر مردانه تابستانی Gucci Guilty Cologne Pour Homme

 

16. عطر مردانه تابستانی Tom Ford Private Blend Lavender Extrême

اگه قصد دارید در فصل تابستان نهایت تاثیر رو بر روی اطرافیان خود و یا یک شخص خاص داشته باشید حتما از عطر Private Blend Lavender Extrême از برند تام فورد استفاده کنید. این عطر برای یک روز گرم آرام و یا یک شب گرم تابستان بسیار ایده آل و مناسب هست زیرا از ترکیبات خاص و جذابی مثل گاهی وحشی ، ترنج  و دانه تونکا در ان استفاده شده و عطر و بویی شگفت انگیز رو برای شما به وجود میاره.

 

عطر مردانه تابستانی Tom Ford Private Blend Lavender Extrême

 

حتما بخوانید: معرفی بهترین عطرها از برند تام فورد - Tom Ford

 

سخن آخر

اگرچه انتخاب عطر و ادکلن کاملا سلیقه ای هست اما آشنا شدن با عطر و ادکلن مخصوص تابستان به شما کمک میکنه تا بهترین و مناسب ترین انتخاب رو برای این فصل از سال داشته باشید و شیک و جذاب به نظر برسید. شما چه عطر و ادکلنی رو برای فصل تابستان آقایان پیشنهاد می کنید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو