حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا در واکنش به اظهارات برخی مسئولان در وزارت بهداشت و ستاد کرونا، گفت: در موضوع مبارزه با کووید ۱۹ همه باید یک صدا باشیم. چند جور نباید حرف بزنیم. اینکه برای ستاد ملی کرونا یک سخنگو گذاشتیم برای این است که یکصدایی باشد. نمی‌شود که هر کسی برود در تلویزیون سخن بگوید .

وی گفت:  ما یک ستاد هستیم و وقتی تصمیم می‌گیریم همه با هم مسوولیم و همه باید از آن تصمیم حمایت کنیم. چند صدایی جز این که به دست ضد انقلاب و ایران بهانه می‌دهیم هیچ کار دیگری نیست و در کنار آن باعث خسته شدن کادر درمان می‌شویم.

رئیس جمهور تاکید کرد:‌اگر کسی به ناروا بگوید مصوبه ستاد ملی را فلان نهاد اجرا نکرد، باعث خستگی و ناامیدی کادر درمان می‌شود چرا که می‌گویند وقتی نهادی با آن عظمت همکاری نمی‌کند ما برای چه کار کنیم. اگر هم بر فرض صحت هم دارد باید به آن نهاد گوشزد کنیم که وارد عمل شود و مصوبات را اجرا کند.

وی گفت: اگر ما در تبلیغات و سخن گفتن، مردم را دچار یاس و مشکل کنیم کار درستی نیست؛ ما فکر می‌کردیم که موج چهارمی قرار است بیاید و همه تلاش ما این بود که وارد مرحله چهارم نشویم و به همین دلیل بیشترین مراقبت ما از فرودگاه‌ها بود و فلان پرواز از انگلیس ممنوع شد و در پروازهای اروپایی دقت شد اما متاسفانه از جای دیگری اتفاق افتاد و دیدیم که کلا از جایی دیگر بند را آب برده است و همه ویروس‌های انگلیسی از مرز عراق، ایلام و خوزستان وارد شده است.