آسرایی: کنسرت بدون تماشاگر کنسرت نیست | آلبوم تازه من با مدیریت بهروز صفاریان به بازار می‌آید

103

1400/1/21

16:35


فریدون آسرایی ابراز امیدواری می‌کند شرایط با رفتن ویروس کرونا زودتر عادی شود تا هنرمندان موسیقی بتوانند فعالیت‌های خودشان را از سر بگیرند و با حضور تماشاگران کنسرت برگزار کنند.

آسرایی: کنسرت بدون تماشاگر کنسرت نیست | آلبوم تازه من با مدیریت بهروز صفاریان به بازار می‌آید

گروه موسیقی هنرآنلاین: فریدون آسرایی درباره فعالیت این روزهای خود گفت: آلبوم جدید من خیلی وقت است که آماده شده ولی هنوز شرایط مناسبی فراهم نشده که آن را منتشر کنیم. قصد داشتیم پیش از کرونا آلبوم را منتشر کنیم ولی به دلیل اینکه بازار فروش آلبوم رونق زیادی نداشت دست نگه داشتیم. 

او با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش هشت قطعه دارد، ادامه داد: مدیریت آلبوم من را بهروز صفاریان برعهده دارد. بهروز صفاریان همیشه در تولید آلبوم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. آقای مجتبی مصری هم یکی دیگر از آهنگسازان بااستعداد است که در این آلبوم من را همراهی می‌کند.

این خواننده موسیقی در رابطه با شرایط موسیقی در دوران کرونا اظهار داشت: امیدوارم هر چه سریع‌تر شرایط کرونا عادی شود تا ما بتوانیم فعالیت‌های عادی خودمان از جمله برگزاری کنسرت را از سر بگیریم. من با کنسرت آنلاین موافق نیستم و برای برگزاری کنسرت آنلاین اقدام نمی‌کنم.

آسرایی در پایان دلیل موافق نبودن خود با کنسرت آنلاین را این‌گونه بیان کرد: چیزی که در این مدت فهمیدم این بود که کنسرت آنلاین فقط جنبه مالی دارد. من علاوه‌بر جنبه مالی به حس و حال تماشاگران در سالن نیز اهمیت می‌دهم و دوست دارم با حضور تماشاگران کنسرت برگزار کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو