تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی

تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی


منبع: ناز وب

466

1400/1/21

20:27


تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی

اولین چیزی که در ازدواج و حتی قبل از آن نسبت به آن حساس بوده و از نبود آن احساس نگرانی می کنیم، تعهد به یکدیگر است. این مسئله بخصوص در مورد روابط جنسی یعنی خصوصی ترین رابطه مان با شریک زندگی Our most private relationship with our partner، از حساسیت بیشتری برخوردار است.

اما امروز اتفاقی که برای خیلی ها تصورش نیز وحشتناک است ( خیانت جنسی )؛ به یک سبک ارتباطی و روش لذت بردن Communication style and enjoyment method تبدیل شده. دراین بخش از نازوب میخواهیم درباره رابطه جنسی 3 نفره برایتان بگوییم لطفا با ما همراه باشید تا با این مبادله جنسی آشنا شوید.

 

آنچه که باید در مورد مسائل پیرامون زندگی و دنیا دانست …

 

آمیزش جنسی سه‌نفره یا تری‌سام

 

تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی

 

گونه‌ای از آمیزش جنسی است که به‌طور همزمان فقط در بین «سه نفر» انجام می‌شود. این سه نفر ممکن است سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن یا دو زن و یک مرد باشند.

این رابطه ممکن است بیشتر در موقعیت‌های خصوصی، مانند روابط جنسی اتفاقی بین سه دوست، یا در یک اجتماع متشکل از هم‌فکران اتفاق می‌افتد یا به عنوان یک تجربۀ فقط یک‌بار برنامه‌ریزی شده، رخ می دهد. برخی از زوجین از رابطۀ سه‌نفری به عنوان راهی برای ایجاد مثلث عشقی love triangle استفاده می کنند. در آمیزش جنسی سه‌نفره، عنصر مشترک، خیال‌پردازی جنسی است.

سه مرد

در آمیزش جنسی میان سه مرد ممکن است هر سه آن‌ها به آمیزش مقعدی بپردازند یا دو نفر آمیزش مقعدی داشته و نفر سوم تحریک دهانی دریافت کند، یا یک نفر به تحریک دهانی دو نفر دیگر بپردازد. برخی مردان می‌توانند همزمان از یک جهت آمیزش مقعدی دریافت کنند.

در حالی‌که ممکن است برخی تنها تماشاگر باشند و به فعالیت کم‌تری بپردازند.
آمیزش جنسی سه‌نفره ممکن است برای برخی زوج‌ها جذاب باشد. اما این‌گونه از آمیزش در عمل می‌تواند در به‌وجود آمدن احساس حسادت نقش داشته باشد.

به گونه‌ای که مثلاً یکی از عشاق احساس کند تنها مانده‌ است. از سوی دیگر این‌گونه از آمیزش در میان افراد غریبه می‌تواند هیجان‌انگیز نیز باشد.

 

دلایل افراد به مبادله عشقی

مشترک ترین دلیل گزارش شده از جانب زوجینی که تمایل به مبادله عشقی دارند این است که رابطه خود را به نوعی تنوع و جذابیت ببخشند. هر چند در مورد سایر روابط از جمله روابط جنسی چند نفره مورد مذاکره قرار گرفته است.

بعضی از زوجین درباره هیجانی که در انتخاب یک زوج یا انتخاب یک نفر برای رابطه سه نفره صحبت می کنند. در واقع، بعضی از افراد اعلام می کنند که شکار برای یافتن یک مورد بسیار بهتر از خود رابطه جنسی بعد از آن می باشد.

بعضی دیگر رابطه جنسی سه نفره Threesome sex را به عنوان روشی برای رسیدن به فانتزی های جنسی خود که نمی توانند در روابط موجود به آنها دست یابند اعلام می کنند در حالی که بعضی دیگر اعلام می کنند یک راز مشترک می تواند آنها را به یکدیگر نزدیکتر نماید.

بعضی نیز نداشتن سازگاری در میل جنسی و یا داشتن مشکلات جنسی را عامل شرکت در مبادله جنسی اعلام می کنند. بسیاری از افراد این را یک پادزهر برای خیانت می پندارند.

دلایل عمیق تر و عامل های کمک کننده دیگری درباره این که چرا و چگونه زوجین مایل به داشتن رابطه جنسی مشترک با دیگران می شوند وجود دارد. یکی از این دلایل وقتی است که فرد یا زوجی می تواند بخش هایی از خودش را از وجودش جدا نموده و با دیگران به اشتراک گذارد. جداسازی یک اصطلاح روانشناختی درباره توصیف یک مکانیسم انطباق است که معمولاً ار دوران کودکی رشد می یابد.

 

رابطه سه نفره چه مضراتی دارد؟

 

تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی

 

شاید به نظرتان تجربه جنسی ویژه ای باشد، ولی اگر با خودتان روراست باشید می فهمید که تماشای عشق بازی Watch the love game همسرتان با فردی دیگر بجز شما، زمینه پرورش حسادتی شدید را فراهم می کند.
دکتر نیکی مارتینز در این رابطه می‌گوید:

1. وابستگی

از آنجایی که وابستگی بعد از رابطه جنسی بسیار محتمل است، احتمال دارد یک نفر از شما بعد از نزدیکی به نفر سوم علاقه‌مند شود. شما ممکن است فکر کنید که زنان بیشتر احتمال دارد که وابسته شوند و مردها به راحتی می‌توانید رابطه جنسی را از عشق جدا کنید، اما متاسفانه کاملا در اشتباه هستید.

همچنین در این سه گانه یک نفر دیگر هم حضور دارد. بیایید فرض کنیم که شما عاشق همسر خود هستید و هرگز نخواهید توانست یک نفر سوم را دوست بدارید، اما آیا نفر سوم هم اینگونه خواهد بود؟ او نیز به اندازه شما تحت تاثیر هورمون‌ها و احساسات خود قرار دارد و ممکن است به شما یا همسرتان علاقه‌مند شود.

2. حسادت

حتی اگر شما و همسرتان بسیار از خود مطمئن و با اعتماد به نفس باشید، احساس حسادت در لحظاتی غالب خواهد شد و قدرت آن می‌تواند از ملایم تا خانه خراب کن تغییر کند. در طول یک رابطه جنسی سه نفره شما یا پارتنرتان قادر نخواهید بود شرایط را کنترل کنید و ممکن است زمانی برسد که ببینید همسر شما با نفر سوم است و به شما توجهی نمی‌کند.

3. بیماری‌ها و بارداری

یکی از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین نتایجی که ممکن است در پی رابطه جنسی سه نفره گریبانگیر شما شود، بیماری‌های مقاربتی یا بارداری ناخواسته است. همچنین در یک رابطه سه نفره کنترل همه‌چیز بسیار دشوار خواهد بود.

حتی اگر از کاندوم نیز استفاده کنید،‌ پیشگیری از بیماری‌ها بسیار سخت است چون برای هر دفعه‌ای که پارتنرتان را عوض می‌کنید به کاندوم جدید نیاز خواهید داشت و این کار تقریبا غیرممکن است.

پس به این فکر کنید که یکی از خانم‌های این مثلث باردار شوند،‌ یا تنها یک نفر در این میان به بیماری‌های مقاربتی مبتلا باشد… فاجعه است، نه؟

4. احساس شرم در جمع

بعد از این شب داغ و پرهیجان چگونه هر سه شما می‌توانید در یک جمع قرار بگیرید و مانند گذشته باهم صحبت کنید؟ قطعا جو حاکم میان شما سه نفر هرگز مثل گذشته نخواهد بود و ممکن است روابط دوستی شما نیز در این میان از بین بروند. مگر اینکه نفر سومی که وارد اتاق خواب شما شده است کاملا غریبه باشدکه قطعا از مضرات رابطه جنسی سه نفر کم نمی‌کند و خود بسیار خطرناک است.

5. اضطراب عملکرد

در صورتی که کسی در این سه گانه دچار اختلال جنسی مثل اختلال نعوظ یا اختلال ارگاسمی Erectile dysfunction or orgasmic disorder یا … باشد، این اختلالات تحت فشار رابطه سه نفره قطعا شدت بیشتری خواهند یافت.

 

سکس گروهی

 

تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی

 

به رفتار جنسی‌ای گفته می‌شود که بیش از دو نفر در آن شرکت کنند. شرکت‌کنندگان در رابطه جنسی گروهی می‌توانند از هر گرایش جنسی یا جنسیتی باشند. اساساً هر نوع فعالیت جنسئ که بیش از دو نفر در آن فعال باشند را می‌توان شامل سکس گروهی دانست، با این حال برخی از گونه‌های سکس گروهی، اسامی خاص خود را نیز دارند.

رابطه جنسی گروهی می‌تواند در یک مهمانی خصوصی جنسی یا در یک جمع نیمه عمومی انجام گیرد، اما ممکن است در سالن‌های ماساژ یا فاحشه خانه‌ها یا در بعضی از حوزه‌های قضایی در اماکنی که برای این امر تدارک دیده شده، مانند کلوپ‌های جنسی نیز انجام شود.
رویاپردازی جنسی پیرامون سکس گروهی در بین مردان و زنان رایج است.

 

سکس ضربدری

 

تری سام (آمیزش جنسی 3 نفره) چیست؟ مبادله جنسی

 

نوعی ارتباط جنسی بین دو یا چند زوج جنسی می‌باشد. این رابطه می‌تواند بخشی از یک مهمانی خصوصی باشد یا در خلال تجمع‌های گروهی یا کلوب‌های مخصوص سکس ضربدری Cross-sex clubs صورت پذیرد. ترتیب ملاقات هم می‌تواند از طریق مجلات، اینترنت یا معرفی دوستان داده شود.

پیشینه تاریخی ثبت شده این نوع ارتباط به دوران رم باستان بازمی‌گردد که در آن مناسکی با نام Orgy یا ارتباط جنسی گروهی بین زوجین انجام می‌شده‌است. اما این نوع رابطه از دهه ۱۹۶۰ با به‌وجود آمدن انقلاب جنسی و پیدایش روشهای پیشگیری از بارداری وارد مرحله جدید و مطمئن‌تری شد.

 

دانستنی های عجیب، جنسی، علمی، پزشکی و جالب

حکم رابطه جنسی دهانی واژن

جنون جنسی با دیوانگی رابطه جنسی چه تفاوتی دارد

تحریک حسی چیست؟ بهترین راه برای بهبود رابطه جنسی + آموزش

 

What is Terry Sam (threesome)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو